Show je laatste aankopen

Ik vind deze zo leuk, maar hij stond zo lelijk bij mij. Hopelijk staat ie bij jou wel leuk!

Geen wenkbrauwen?

Om even in de trend te blijven, ik heb beide kleuren gekocht. Ik had ze zien hangen in de winkel en gepast maar bij alle jurken was de achterkant kapot (bij de rits was het open). @tuula heb jij daar ook last van gehad?

6 likes

Wauw ziet er goed uit! Geniet ervan!

1 like

Ah ja oke, ik hoop maar dat ik gewoon hele jurken krijg. Ohhh ik heb normaal XS en S is de kleinste maat. Ik kan me niet meer herinneren of ik er nu uit knapte of niet maar we shall see.

Ja mijn verhouding borsten-bil is nogal anders waardoor die heel raar kwam te zitten haha

1 like

Bedankt! Heb er nu extra zin in!

CT50SUN
Ik zie nu dat de korting alleen geldt op de brillen op deze pagina: https://www.charlietemple.nl/gepolariseerde-zonnebrillen/?utm_source=Charlie+Temple+-+Nieuwsbrief&utm_campaign=f4ce14a7c1-EMAIL_CAMPAIGN_2018_SALE_POLARIZED_2706&utm_medium=email&utm_term=0_68cdc1c105-f4ce14a7c1-191051797&goal=0_68cdc1c105-f4ce14a7c1-191051797&mc_cid=f4ce14a7c1&mc_eid=279441edf7

Kun je die kleuren verwisselen?
Vet!

Yes!

Heel leuk! Heb je een linkje?

Kreeg er gratis sokken bij:

6 likes

https://www.nike.com/nl/launch/t/womens-air-force-1-100-triple-white-1/?cp=EUNS_AFF_WG_NL_175723

Die patches zien er daar wel wat lelijker uit haha. (even naar onder scrollen)

1 like

Deze hebben mijn vriend en ik nu ook mee op vakantie en het is zo tof! 1 foto per dag maken we.

1 like

Oow jammer, toch lief dat jet aanbood! Misschien kan je iemand anders hier er nog blij mee maken?

Waar is deze jurk ook al weer van? Het is eerder gezegd geloof ik, maar ik kan het niet terugvinden…

Pull & Bear! Als je zoekt op midi dan vind je hem wel!

Ja! Hij is echt prachtig :heart_eyes:

Bijenkorf sale, allebei 50% korting. Ik vind de kleur van de sjaal op het plaatje heel mooi, maar ik moet hem wel echt in het echt zien.

14 likes

Wat een mooi jurkje! De kleuren zijn echt fantastisch :heart_eyes: