Show je laatste aankopen

Hopelijk past het allemaal :biggrin:. Allemaal van Tommy Hilfiger met 50% korting trouwens.

De rok:

De hele outfit (blouse en rok)

Rok:

Blouse:

3 likes

(en dit badpak om te proberen, ben heel benieuwd of ik het kan hebben)

7 likes

Zo leuk! Waar is ie van?

Ieder kledingstuk is anders, en als het niet nauwsluitend bedoeld is kan het alsnog heel mooi staan! Ben benieuwd wat je hebt besteld

Dankjewel voor je antwoord. Fijn!!

Heel mooi badpak!

1 like

Zooo het geld waard!! Eens je een Tweezerman hebt vraag je je af hoe je ooit een andere pincet hebt kunnen gebruiken.

2 likes

I know!!! Dit is al mijn derde :grin: zou mijn oude eigenlijk eens moeten opsturen om te laten bijslijpen maar dat lijkt me zoveel gedoe en weet eigenlijk niet of dat wel mogelijk is vanuit Europa

HOE WAS HET

Werkt heel goed hoor, duurt alleen vrij lang voor je hem weer terug hebt…
Maar verder dik tevreden over die service!

1 like

&Other Stories (sale)

28 likes

Oh echt! Dan moet ik mij daar toch eens in verdiepen, want het is eigenlijk best wel zonde om er steeds een nieuwe te kopen…

1 like

Nieuwe rugzak. Was echt hoognodig.

En een nieuwe bikini. Was echt straal verliefd op deze toen hij op fb langskwam, maar Hunekmoller had mijn maat niet meer. iemand had m toen in dit topic gepost met links naar Wehkamp, dus toen gauw mijn slag geslagen. De foto wil alleen niet meewerken

5 likes

Catwalk junkie!

1 like

die naam op de natuurpuntlidkaart, hilarisch.

4 likes

Lol ja dat was het enige voorbeeld van een lidkaart dat ik vond op Google :joy:

1 like

Zalando

En een rib uit m’n lijf:

3 likes

Korting + tegoedbon = € 18 I AINT MAD

14 likes

Haha ik mag eigenlijk niks kopen omdat ik geen baan heb (shopdieet). Ben zelfs de Zara niet in geweest en hun site niet bezocht. Deze jurk gekocht voor 2e sollicitatieronde volgende week (moet naar Antwerpen :sunglasses:).

4 likes