Show je laatste aankopen

Oooh heel mooi! Ik heb hem in het zwart (die ook in het pashokje hangt haha). Ik heb hem nu een week en hij is fantastisch, draag hem bijna elke dag en hij zit heerlijk. Nu wil ik hem eigenlijk ook in het rood haha.

1 like

oeh ben hier heel benieuwd naar! Zet je swatches online? :raising_hand_woman:

1 like

Jurkje en shirt van Vila, bril van miss etam. Wat echt een aanrader is voor zonnebrillen, heel veel keus en leuke modellen.

5 likes

Yes er komt sowieso een review van online! Ooit. Ik loop achter haha.
(Backtalk van Urban Decay is hier gisteren ook binnengekomen #ontvangen #gekregen #blessed)

1 like

omg waar korting?

en mijn aankoop:

image
Ook naar aanleiding van @anon76889665 en eigenlijk omdat we al 5 dagen niet gestofzuigd hebben en het een zooi is

3 likes

Ohh ik twijfel zo over dit ding, ben gelijk gaan kijken en ik ga stuk om de reviews op Coolblue, bijna iedereen heeft dit ding een naam gegeven. Ik ben al een Dobby en een Freek tegengekomen. Iedereen praat over dit dingetje alsof het een huisdier is, hij woont onder de bank en zat vast tussen de gordijnen.

Ik ben met mijn houten vloer zooo bang dat er een keer iets scherps tussen de wieltjes terecht komt waardoor dit ding hele strepen trekt door mijn huis :frowning: maar ik wil het eigenlijk wel hebben…

1 like

Ik heb de mijne met personeelskorting gekocht maar feelunique en dan de Franse site geeft echt veel en vaak 20% en zelfs 25% korting. Momenteel geldt er zelfs 30% korting vanaf € 69!

1 like

Ik heb die zorg nog nooit eerder gehoord en ik denk eigenlijk wel dat het wel mee valt… Er zit natuurlijk meer dat de weg vrij maakt waardoor ie niet zo makkelijk iets mee blijft slepen

Ben nog aan het denken over een naam. Ik ga er sowieso giant googly eyes op plakken zoals bij m’n koelkast lol

2 likes

Gesprek is in Antwerpen (op hoofdkantoor). Maar zijn wel doorgroeimogelijkheden om eventueel in de toekomst daar te gaan werken! Eerst dinsdag overleven :blush:

Heeft er iemand wel is iets bij S.hein besteld? Ik zie dat opeens overal voorbij komen en er zitten best leuke dingen bij!

Ik las laatst op hun Facebook pagina, want ik zag idd ook leuke dingen, erg veel negatieve reacties. Deze stonden er nog geen uur op van verschillende mensen. Het ging met name over erg slechte kwaliteit kleding, dat het er totaal anders uit zag dan op de foto en problemen met geld terugkrijgen.

Ik durf het niet aan.

1 like

Volgens mij is Bonnie of Aimee ooit gestopt met samenwerken met hen omdat het steeds tegenviel

1 like

Ik vond het wel een goed idee om te gaan shoppen terwijl het 30 graden is en ik een hekel heb aan de sale (zo rommelig bleh). Maar het is zowaar toch best aardig gelukt.

Jurkjes van H&M

Deze tas ook van H&M voor naar het strand enzo, maar dan helemaal zwart

Jurkjes van VILA, maar dan allebei met korte mouwen

Deze slippers van random winkels

En deze heb ik net nog besteld dus die komen morgen ook nog mijn kant op :grin:

5 likes

Leuke dingen allemaal!

1 like

Wat jammer! Ik zie het ook plots veel voorbij komen en sommige dinged lijken me zo leuk. Durfde het nog niet zo goed aan en dit klinkt het ook niet al te best.

8 likes

Ik vind die van de Zalando Essentials lijn wel fijn! Die van 2 voor 17 of 18 euro geloof ik.

1 like

Ben ik zo lang bezig met mn nieuwe aankopen posten, vergeet ik gewoon nog iets :flushed: Deze dus ook nog, van Manfield.

3 likes

Ik vind die van www.large.nl heel fijn

1 like

Zo’n mooie kleur! Is dat een stipje van de Bijenkorf met korting haha? Ga ik ze ook even checken. Deze zitten zo lekker!!

1 like