@FredPaillet made me do it
Mooi! Waar heb je ze gekocht?
5 euro!
Twee paar slippers/muiltjes van Vagabond via Zalando Lounge (België), samen € 80. Als ze passen (moeilijke voeten hier) mag ik maar één paar houden.
Mooi! Kan je hem niet met een paar steekjes vastzetten? Of zit hij dan te strak om te zitten? Anders een onderrokje erin laten naaien?
Die prullenbak is fijn! Hoop wel dat je geen katten hebt. Die van mij sprong er altijd op en haalde hem helemaal leeg
Hahah die van mij ook inderdaad! Nu een andere prullenbak
Ander onderrokje zoeken als je deze jurk zo geweldig vind?
Ja de foto is nou weg dus geen id of deze reactie ergens op slaat maar wat nou als je een onderrokje zoekt dat bij de jurk staat. Miss van kant of in dezelfde kleur? Ik begrijp uit de reacties dat er een plooi in zit, misschien tussen de plooi een soort organza of satijn laten maken zodat hij nog wel
Open kan vallen maar je dan wel bedekt bent? Ik zou echt de jurk meoten zien om mee te kunnen denken.
Ik vind het een prachtige jurk maar denk eerlij gezegd dat je hem beter terug kan sturen als ie te kort is. Denk dat iets eronder niet mooi is. (Sorry)
Oké m’n laatste optie zou zijn het jurkje een (of twee misschien?) maat groter bestellen, naar kleermaker brengen, de overslag loshalen en opnieuw vastzetten zodat hij nog strak zit in je taille maar er meer overlap is bij het benen en heup gedeeld. Je hebt het jurkje al in huis dus jij kan inschatten hoe de constructie van het jurkje is en of dat mogelijk is. Hoe hij dan uiteindelijk precies zit in de taille kan je namelijk goed verbloemen met die brede band.
En anders gewoon terugsturen het is niet super uniek en ik zag vandaag een meisje met een jumpsuitje daarvan dat is makkelijker dragen.
En nog iets: ik weet niet of je veel sta-gelegenheden hebt maar bij mij blijven jurkjes waarin ik niet kan zitten of fietsen toch in de kast dus dat is geldverspilling uiteindelijk.
Als iemand dit aan zou hebben en er zou tijdens het zitten een onderjukje te zien zijn, dan zou ik dat niet raar vinden. Als je zoiets neemt zoals het 5 euro H&M rokje (bestaat dat nog?) in dezelfde kleur in plaats van een sexy kanten onderjukje kan het naar mijn mening echt wel. Misschien valt het dan niet eens op.
Ik heb de touch bin ook, echt een topaankoop!
Hahaha wow cool, wat een slimme katten hebben jullie. Onze kat is echt te stompzinnig om dat te verzinnen ‘gelukkig’
Waarvan zijn deze? Zijn mooi en zien er comfortabel uit!!
Asos? Volgens mij heb ik vandaag dezelfde binnen gekregen