Show je laatste aankopen

Deze kocht ik zo’n anderhalf jaar geleden en het is echt mijn beste aankoop in lange tijd geweest. Geweldig <3 En echt mijn redding wanneer ik geen overdaad aan prikkels verdraag maar toch de stad in moet.

1 like

https://www.zalando.nl/pier-one-sandalen-met-plateauzool-black-pi911a0b5-q11.html Dit zijn ze!
@cappuccino Nee, zijn van zalando! :slight_smile:

1 like

Bij net a porter

Haha volgende keer iedereen deze aandoen

2 likes

Ik ga binnenkort op vakantie, dus ik was nog op zoek naar een jurkje. Ik hou van felle kleurtjes, dus deze is het geworden:

3 likes

dat topje van otherstories is echt mn lievelings, draag hem al een heel jaar met werkelijk alles

River Island

Didi

7 likes

Alles van H&M uit de sale :slight_smile: En nog wat basics

Edit: oh huh, hij maakt hier een soort slide-show van dat je opzij kan klikken voor de andere foto’s, wat fancy haha.

3 likes

3 likes

Via de kruidvat en exclusief harige benen. :stuck_out_tongue:

9 likes

Sale Oysho. Heb alleen te weinig tiet dus de voorkant zit vrij ruim, maar dat fix ik nog wel even met wat vastnaaien

10 likes

Ik zie zoooo veel mooie dingen bij shein maar ik durf er niet te bestellen

Heb je daar wel eens eerder besteld? Ik lees namelijk alleen maar 1 ster reviews op hun facebook…

Ja toevallig vandaag ook een mooie jurk gezien!
Ben op zoek naar lange zomerse boho jurk.

Lekker hysterische regenjas

(edit: de broek dus)

Maar deze is een beetje kort en de mouwen zijn ook een gekke lengte dus weet nog niet of ik hem hou.

Alles van Stradivarius.

7 likes

Dit is 'm: https://www.stradivarius.com/nl/dames/uitverkoop/kleding/hemden/alles-zien/oversized-overhemd-c1020040575p300558045.html?colorId=148

Kan me voorstellen dat je hem niet kon vinden haha, hij stond in de categorie ‘hemden’, wat is dat nou weer :sweat_smile:

Ahh, balen! Woon je toevallig in Utrecht? Toen ik vandaag mijn pakketje ging ophalen in de winkel daar hingen er ook nog wat andere maten. Wel duurder dan online volgens mij :thinking:

Oké vrij basic allemaal maar n.a.v. mijn kledingcrisis vanochtend besloten dat ik dringend tanktops nodig heb. Kan echt geen mouwen verdragen bij 30 graden.

Nu nog rokjes/shortjes om er onder te dragen… Wordt hopelijk vervolgd.

4 likes

4 likes

Deze zien er leuk uit!

en nog een paar maar die zijn van de site af
ik houd wss en hopelijk die ik gisteren heb gepost, dit zijn backups