Show je laatste aankopen

:sweat_smile: ga niet alles houden hoor haha

7 likes

Zuigkracht is niet enorm inderdaad maar hij doet zijn werk prima. Was ook in de sale dus moet niet te moeilijk doen haha

Ik heb hem gekocht bij Hallhuber

1 like

en nog 2 liptints, joepie

1 like

Waar heb je de crèmes grkocht?

jolse.com

Mooi, waar zijn ze van of heb je dat al ergens gezien

Ohhh vergeten erbij te zetten. Zijn van mango!

1 like

Shortje

Shirt dat eigenlijk heeeel donker groen is

Lekker saai allemaal maar alles wat ik wou was uitverkocht :no_mouth:

Die kanten push-up bh heb ik ook uit de sale en ik heb hem gehouden. Hopelijk is het ook wat voor jou!

Hoop t ook! En hoop dat ie ook wat doet qua push up😜

Haha jahoor! Niet zo mega zoals sommige bh’s tegenwoordig ook zijn (waar je zelf niet meer bij past) maar wel meer dan zonder push-up.

1 like

Leuk dat badpak! Weet je toevallig al of hij doorschijn proof is bij nat worden? Want het is een gevaarlijk wit stofje denk ik of niet?

Oh, daar heb ik nog niet eens aan gedacht :frowning:
H&M heeft weer eens vertraging, dus hij komt als het goed is morgen binnen en dan laat ik het weten

Iemand heeft een poosje geleden Nike’s gepost (wit) waarvan je de swoosh kon vervangen. Ik kan ze niet meer vinden maar wil ze toch heel graag bestellen. Iemand die kan helpen?

Denk dat je deze bedoelt: https://www.nike.com/nl/launch/t/womens-air-force-1-100-triple-white-1/?cp=EUNS_AFF_WG_NL_175723
Had het linkje opgeslagen.

1 like

Thanks!

1 like

Ennn, heb je je pakket nog binnen gekregen? Ik kreeg gister een mail dat mijn bestelling vertraagd is, kijk ik op de site staat dat het verzonden is haha. Super duidelijke communicatie H&M. Nu staat hij op Parcel in terminal handling, dus zal niet lang meer duren denk ik!

Gekocht met @Lula
Met mijn ogen dicht gepind.

24 likes

Beide van twothirds, de eerste heb ik al en de tweede is onderweg

25 likes