@En_17_Anderen zou zelf geen van beide jurkjes houden, de 1e door het materiaal idd, en vindt de tweede je wel oke staan maar niet super ofzo, denk dat er beter te vinden is
Vet mooi!
Super leuk. Staat nu ook op mijn lijstje.
Zwart spijkerrokje van America Today
Isabel Marant, in het donkergrijs. Echtgenoot moest er bijna van kotsen, maar ik vind ze cool.
Die tattoo crème heeft dezelfde samenstelling als bepanthen. Maar volgens mij is hij wel goedkoper (weet niet of dat ook nog zo is als je naar de literprijs kijkt hoor)
Oh dat zou best kunnen. Heb de ingrediënten niet vergeleken. Maar er zit wel meer in dan in een tube bepanthen inderdaad. En het pompje is handiger dan een tube vind ik zelf.
Kon deze met korting scoren omdat ik nog punten had bij een webshop dus daardoor was hij sowieso nog veel goedkoper haha
Ja misschien zit er één andere stof in hoor, maar panthenol is de werkzame stof en dat is best duur. Ik heb op mn werk nog gezocht naar een goedkoper alternatief maar dat kon ik niet vinden
Staat echt zo mooi! Idd veel leuker dan op de foto ook!
Bepanthen is inderdaad het meest gebruikte volgens mij. Maar er zijn best veel merken die cremes maken voor pas gezette tattoos. Hier zijn er niet zo heel veel maar in Amerika zijn er nog veeeel meer.
In principe moet je er op letten dat het niet je huid afsluit, er geen parfum in zit, je huid soepel houdt en het op wondjes gebruikt mag worden (dus vaak met panthenol) zeiden ze in de shop. Je kunt ook een creme van vsm gebruiken (ben even de naam kwijt maar dat gebruikte hij zelf altijd) of zoals @Booklover kokosvet en er zijn ook nog plantaardige alternativen zoals tatt2butter bijvoorbeeld. Die laatste heb ik vandaag ook nog gekocht omdat het makkelijk mee te nemen is en je dan ff tussendoor kan smeren.
In totaal 6 halterschijven van verschillende gewichten
Morgen nog een fitness step halen en kan ik thuis lekker fitnessen
Weet iemand of Pull & Bear lastig doet met retourneren in de winkel? Ik heb een jumpsuitje online besteld maar toen ik de kaartjes eraf had gehaald zag ik opeens dat er een gat in de oksel zat.
Zou dit gewoon uitleggen. Het is niet alsof je ineens hebt besloten dat je het toch niet meer wil hebben (toch?). Heb verder geen ervaring met die winkel hoor.
Nee true! Ik wil hem juist eigenlijk heel graag hebben haha, maar ja niet met een gat.
Zou gewoon mailen of bellen. Beetje oké winkel helpt je gewoon goed verder.
Woah ik vind ze ook super gaaf!! Leuk zo met die broek
Heel leuk allebei! Oehh die broek ga ik ook bestellen, is het zo’n katoenen stofje of eerder dat synthetische dat niet mee kan rekken? (als je snapt wat ik bedoel haha) Want soms zitten die broeken dan ineens suuuper strak aan de bovenkant
Ik heb exact dezelfde maar heb het gevoel dat hij niet zo goed zuigt, jij bent er wel tevreden over? Dan heb ik misschien de pech dat ik een slechte heb gekozen uit de hoop.