ik wilde dus eerst reageren deze kan ik het verkoopplaatje topic want haar been is wel echt heel erg geshopt??? en toen zag ik dr hoofd
door de suede kunnen ze er wat in plakken. bij mijn hiel zit dan een extra laag kurk.
dus waar nodig plekken ze er iets bij wat hoger moet komen!
scheelt veel geld, want slippers laten maken kost 200 euro, zoiets. pffffff
Ik vind ze gewoon true to size vallen
@Schorem ze zijn bij mij gekrompen kwam ik vanochtend achter zit nu wel echt strak ipv charmant oversized
Die broeken zijn echt prachtig zeg!
Eerste aan foto ooit haha. Blijkt nog moeilijk te zijn, dus ik zal maar gaan oefenen. Dus deze ronde even twee aan elkaar.
Deze komt als het goed is morgen binnen, ben benieuwd hoe die mij zal staan.
Dankjewel! Die zwarte is een jumpsuit haha
leuk! waar is die top van?
zag hem laatst bi iemand in het wit en toen dacht ik al ‘‘aahh hebben’’
Klein!
Deze is van primark waren er inderdaad ook in het wit en als ik het goed heb ook in groen en blauw.
Oh dat is eigenlijk nog mooier! Precies zoiets maar met lange mouwen zoek ik al een paar maanden, maar tot op heden zonder succes helaas Zie ik het juist dat dit allemaal van COS is?
Oh wat zonde! Als je er niks geks mee hebt gedaan tijdens het wassen zou ik er gewoon mee terug gaan naar de winkel hoor, ze hebben wel goede service daar
Het meeste is van COS inderdaad! Alleen de ruitjesdingen niet. Dit is hem: https://www.cosstores.com/en_eur/women/womenswear/jumpsuits/product.pleated-short-sleeve-jumpsuit-black.0604114001.html
Ik vind de jumpsuits van COS echt mooi dit seizoen! Monki heeft ook leuke trouwens, sowieso met driekwartmouwen ook.
Ook nog in de sale “Gelukkig” is mijn maat al uitverkocht, haha. Monki ga ik eens checken, bedankt voor de tip!
Een van de beste aankopen sinds ik een kind heb
Die eerste kreeg ik vandaag ook binnen en ik hou hem! Vet leuk!
Die vullen ze misschien nog wel aan ik heb een week gestalkt voor die groene broek tot hij weer terug was in mijn maat