Show je laatste aankopen

In de sale

7 likes

Hij is eindelijk bezorgd. En helaas: hij schijnt al door zonder nat te zijn, het is echt een dun stofje. Ik had verwacht dat er wel cups in zouden zitten, maar ook niet dus. Dus ik ga hem terugsturen.

Beetje laat maar ik vind ze ook kleiner vallen, en vooral ook korter dan ik had verwacht!

1 like

Heel leuk! Waar zijn de ruitjesdingen van?

Dankje, het rokje is van mads norgaard en het blousje van sissy boy!

1 like

Leuk! Hoe valt zo’n Ganni shirt?

Bedoel je qua maat? Ik heb een XS en hiervan had ik ook een XS gekocht. Het sluit mooi aan op mijn lichaam, losjes wat ik heel fijn vind. Ik hou persoonlijk niet van strakke shirts.

1 like

Je hebt dit heel lang geleden gevraagd, maar ik heb er ook een, al een paar jaar en hij wordt eigenlijk alleen maar mooier. Ben er heel blij mee en ben nu aan het twijfelen om een wendy abo te nemen om ook de zwarte paperbag te kopen (heb nu de bruine)

2 likes

Dit badpak besteld bij Pimkie.

13 likes

Mijn podo gruwelde vroeger van Birckenstocks. Mocht de sandalen pas houden van haar nadat zij ze helemaal verbouwd had.

2 likes

Het is wel een goede basis om op voort te bouwen. Ik ken ook mooiere slippers (heb ik ook) maar ja, na meer dan een dag krijg ik last. Dus dan maar aangepaste comfort Haha.
Ik was al blij dat hij dit voorstelde!

2 likes

Vallen normaal. Mijne is na een keer wassen wel wat gekrompen.

Was de jurk even niet leverbaar. Net op het moment dat ik dacht fuck it ik wil hem! Maar gelukkig. Vanmiddag weer mijn maat in voorraad.

En een basic zwarte blazer besteld. Beide bij Zara

(Ja, foto van mijn beeldscherm hahahaha)

6 likes

Ahh wat jammer! Helaas

Billyyyyy

4 likes

Ja leuk ben jij #influencer! Nu heb ik die pantalon ook gekocht (met bloemen haha). Vind 'm heel leuk hoor dus thanks voor de tip :blush: Oh en deze jurk

1 like

Fjalraven tas! Twijfel alleen nog een beetje over de kleur… Vind hem echt heel tof, maar een beetje uit m’n comfortzone :grimacing: Houden of toch een andere kleur?

(niet mijn foto)

33 likes

Leuk!

1 like

Ja leuk! Ik hou van geel

1 like

Heb m zelf ook dus ja haha

2 likes