Show je laatste aankopen

Bloemen en planten!

8 likes

Waar is het eerste shirt van?

Oh ja goeie. Allemaal van H&M Trend.

Love diepe borden, ik knoei nogal snel

Lekker grote mokken voor de liters thee

Deze met een kussentje erin voor onze kat, want ze heeft een eigen bed nodig volgens vriend omdat ze een queen is (ze mag ook gewoon op bed en op de bank liggen). Toen ik zei dat we er ook wel glitters en diamantjes op konden plakken zei hij ā€˜ja leuk’ ???

Voor op het balkon

Dit kon natuurlijk niet ontbreken

Alles van Ikeaaa

Deze bank van de Leen Bakker, had de hoezen van de vorige bank blijkbaar te heet gewassen dus die waren gekrompen :expressionless: Gelukkig was dat toch al een lelijk ding.

Van de Hema

15 likes

Ja wij zijn er ook blij mee, ik vind het heel leuk staan! Nu nog plantjes voor op het balkon.

Het rokje. Al een tijdje verliefd op, nu in de sale van €140 voor €70 :heart_eyes:. M’n vriend vindt me alleen net de verpakking van een paasei…

21 likes

Dat gele shirt is zo mooi, die kleur wauw. Heb je een link naar het product op de nl-site? Ik heb hem met image search op andere sites kunnen vinden maar het artikelnr doet het niet op de nl’se site :disappointed_relieved: Waarschijnlijk allang uitverkocht… maar dan kan ik het in de gaten houden.

Sorry, heb m in de winkel gekocht.

1 like

Kaartjes voor Twenty One Pilots!

1 like

Omdat mijn geliefde nespresso apparaatje kapot is gegaan een nieuwe. Echt stom om geld aan uit te geven maar wel nodig. Wel voor 50 euro gescoord dus dat valt mee.

8 likes

Heeft iemand ervaring met bestellen bij twothirds? Ik wil graag t-shirts bestellen maar twijfel over de maat. Dus is er iemand die ooit een t-shirt daar heeft besteld die mij even kan vertellen hoe het valt :grin:

Ik heb er een en er is er nog een onderweg, staan hierboven ergens. Ik heb normaal gesproken vaak maat XS maar die hadden ze niet, dus maat S genomen. Die past goed, het is een iets korter model dus dat is voor mij heel fijn want ik ben 1.60. Het is wel een wat lossere pasvorm, zoals bij het model op de website, maar ik stop het shirt in m’n broek en daarvoor is het perfect. Ik heb de sepanggar in navy trouwens. Ik kan een dezer dagen wel een aanfoto maken als je wil. Houd er wel rekening mee dat je zo’n 1,5-2 maanden erop moet wachten, dan is de zomer al weer bijna voorbij :roll_eyes:

1 like

Oh wat gaaf vooral de blauwe! Schijnt ie niet door in het echt? Lijkt op de foto een beetje zo.

Deze top van People Tree. Foto ben ik niet btw

15 likes

Ah dat valt dan zeker mee idd, hij is erg gaaf!

1 like

Wil je een aanfoto maken van die blauwe? :blush: Valt ie echt als op het model?

Weten jullie hoe de Adidas Adilette slippers vallen? Er staat bij op de site dat je minstens een halve maat groter moet nemen dan je gebruikelijke schoenmaat. Van Birkenstocks heb ik 41, maar van Vans en Allstars en dr Martens 42 (ook omdat ik daar steunzolen in heb) maar ik weet niet of maat 42 dan groot genoeg gaat zijn…

(En ja ik weet dat ze heel erg standaard zijn… maar ik vind het heel erg irritant dat ik geen slippers heb waar ik met mijn sokken in kan als het koud is en ik even snel wil roken :innocent::sweat_smile::smoking: )

Edit: deze dus

1 like

die vallen heel klein. ik heb zelfs 2 maten groter dan m’n eigen maat

1 like

maar denk dat je met 1 maat ook wel prima zit, volgens mij hebben de meeste mensen dat

2 likes

Ah thanks voor de info! Ik ben zelf 170cm (en slank) en twijfel voor t-shirts tussen s en m, maar ga misschien dan toch voor medium als ze kort vallen. Aan foto zou heel tof zijn!
En de shirts zouden 30 jul al verzonden worden dus dat is wel redelijk snel nog :slight_smile: