Show je laatste aankopen

image

En om de een of andere reden vond ik dit jasje geslaagd haha

22 likes

4 likes

H&M uit de sale. Maar online is ‘ie niet in de sale :thinking:

100ml voor handbagage

Matterende zonnefluïde voor gezicht

400ml

2 likes

Ik ging ook even kijken en kocht dit:

6 likes

https://static.bershka.net/4/photos2/2018/I/0/1/p/0588/190/712//0588190712_2_2_3.jpg?t=1527777986731
Ik heb deze rok gekocht want ik dacht echt mega leuk!!! maar nu weet ik niet hoe ik hem moet combineren :frowning: Niks staat mooi. Tips?

2 likes

Dit ding, maar hij komt pas over 2 weken of zo. Incl. een koppelstukje voor USB. En schrijfsoftware, maar daar is niet echt een goede foto van.

Nu ben ik voorlopig weer even blut.

18 likes

Ik had college van S. Van je tweede boek. slaapverwekkend :sweat_smile: ben nu wel benieuwd welke studie je doet?

Sorry :sweat_smile: met het boek is niets mis… het was meer het voorlezen wat hij deed op een ontzettend droge, saaie manier. Dat ik toen een nogal laag bloedsuikergehalte had zal er ook voor gezorgd hebben dat ik moeite had niet in slaap te vallen :wink: misschien zou ok het nu fantastisch vinden :innocent:. Dus laat mijn mening voor wat het is, niks, en ga genieten van je aankopen! Leuk idd om veel te lezen en je te verdiepen in culturen/geschiedenis/argumentatie en logica!

1 like

Oh hahah, hij stond wel bij ‘andere kleuren’ bij jouw broek. Either way, hopelijk zijn ze allebei leuk :blush:

1 like

Vind m heel leuk! Zoals op de foto met een wit shirt, was dat niks?

Voor vakantie

Centuur van rokje eraf gehaald.

14 likes

Gaaf! Vooral dat rode rokje en de gele jurk!

1 like

Heel leuk! Waar is het gele jurkje van?

Vero Moda!

1 like

Maar dan met zwarte streepjes

En dan nog vijf kleurtjes erin of course

2 likes

Vakantie geboekt naar Santa Ponsa, in Mallorca :heart_eyes::heart_eyes:
byebye geld

28 likes

wat leuk allemaal! dat zal ik zo kunnen kopen! waar is de jumpsuit van?

1 like

Dankjewel! Jumpsuit is van Bershka, maar hij was in de sale dus weet niet of hij er nog is.

1 like

Meh. Teveel geshopt de afgelopen dagen maar kwam er toch echt achter dat ik te weinig zomerkleding heb. En het ziet er niet naar uit dat het snel koeler gaat worden.

17 likes