Show je laatste aankopen

6 likes

Liet al mijn “Ik koop liever niet bij Primark”-principes varen toen ik dit spijkerjasje voor 15 euro zag. :cry:

2 likes

Kopen! Is echt rete handig. Mijne was volgens mij 8 euro bij de Decathlon en ik heb er zoveel aan gehad.

2 likes

Het strakke zwarte jurkje is voor te dragen onder andere jurkjes omdat ik er verschillende heb met nét iets te veel inkijk of die iets doorschijnen.

En fijn dat asos ook vortaan een Nederlandse site met iDeal heeft👌🏼

17 likes

4 likes

Die laatste twee zijn echt leuk!!

1 like

Deze laarsjes voor de helft. Zag ze ineens staan bij de Bijenkorf toen ik iets moest terugbrengen en ook nog eens in mijn maat. Mijn portemonnee deze maand.

15 likes

Stickers erbij voor op mijn laptop.

8 likes

image

lekker een jas gekocht terwijl ik nog amper geld had

6 likes

17 likes

Vond deze al heel lang leuk, maar veel te duur. Nu met 50% korting! :blush:

13 likes

Ik heb dit jurkje besteld. Half Nederland loopt erin, maar ik vind hem zo leuk. Misschien bestel ik hem ook in andere kleuren.

11 likes

Ik leef blijkbaar onder een steen, maar waar is ‘ie van?:sweat_smile:

1 like

19 likes

Of Patty Brard, die had m vorige week ook aan in ranking the stars geloof ik

4 likes

Ik zag maandag op strand 3 meiden met dit jurkje haha. Wel heel leuk!

1 like

Hahaha ja! Bleef er aan denken dus toch maar gehaald :rolleyes:

1 like

Ik liep vanmiddag tegen deze bandeau aan bij de kruidvat:

Ze hadden een aantal verschillende kleuren, zwart, wit, roze en turkoois. Ik had toevallig net een topje aan waarbij ik me irriteerde aan mn bh bandjes dus ik dacht mmm one size… kan het proberen voor die €2,99.

Maar hij zit goed!! Ik vind het echt een aanrader. Heb m de hele dag al aan, hoef niet te hijsen en hij knelt ook niet. Ik ben zelf een 80D en qua normale bovenmaat M of 38/40.

10 likes

Wow! Klinkt goed, is ie ook gevoerd of zitten er een soort cups in?