Show je laatste aankopen

BUIKJE??!!? HANGARMEN?!?!!?!? you look fab

31 likes

@Pantalones ik heb je al vaker negatief zien posten over je lichaam. Ik snap niet waarom want je ziet er prima uit. Jammer dat je daar blijkbaar zelf anders over denkt. Maar ik denk niet dat iemand hier een buikje of hangarmen ziet.

10 likes

@Pantalones heel mooi

Nee geen voering en ook geen cups, heel basic

1 like

Staat geweldig juist!! Er is geen reden om onzeker te zijn hoor :blush:

Sterker nog, ik denk dat veel.mensen jaloers zijn op je figuur, je ziet er hartstikke goed uit!

2 likes

Hij staat je super mooi! :ok_hand:t2: Waar is ie van?

1 like

Nu al m’n lievelingsjurkje voor deze zomer.

16 likes

Oeh waarvan?

Zara!

Ik zie ook geen buikje en hangarmen hoor!
En ik sta ook vaak zo in het pashokje met mijn broek op mijn enkels, zo’n gedoe altijd om die broek over je enkes te krijgen!

2 likes

Hmm ik zie hier een mogelijke nieuwe forumtrend in de dop… :thinking:

22
Chanel Les 4 Ombres in Tissé Rivoli

Heel veel gellakjes! Vooral nudes en alvast wat kleuren voor de herfst.

36
En kaartjes voor Twenty One Pilots.

10 likes

Incl. mama die ze vasthoudt.

54 likes

Extra like voor je moeder die zo supportive is

14 likes

zooooo schattig

4 likes

Mmmmm zou zomaar kunnen. Heb er vandaag nog 2 gehaald, want ik kwam erachter dat ze ook makkelijk zijn voor over mn haar als ik in de zon zit. Heb geverfd haar en dat vervaagt altijd zo lelijk in de zon, deze bandeau is lekker breed dus bedekt een veel groter stuk dan een normale haarvand :+1:

1 like

Met 70% korting. Bewaar ze natuurlijk tot de winter

5 likes

6 likes

True! Mijn beste kampeer/festival essential. Ik zal nooit vergeten in Zuid Afrika toen ik hem net had gekocht en iedereen mij uitlachte om m’n hoofdlamp. Vervolgens wilde diezelfde mensen hem wilde lenen voor lenzen uitdoen (weet je niet hoe onhandig met zaklamp?), bbbq aandoen zonder stroom, ‘s nachts naar de wc lopen etc en moesten ze toegeven dat het toch wel handig was :crazy_face: