Show je laatste aankopen

Thanks voor je reactie! Ik moet nog wel even overleggen thuis want ik weet niet zeker of het gewaardeerd wordt, en ik was van plan het van de gezamenlijke rekening te doen.

@Indolence hoe dan? Niceee!

Mijn laatste zijn deze mooie overknees. Nu nog ff wachten tot het weer ook mee zit :sweat_smile:

7 likes

John en Yoko :heart_eyes:

1 like

Nu in de sale bij other stories. HEB ALLEEN MET MIJN DOMME HARSES 2 PAAR BESTELD?! en dus ook betaald, ofja CC, gewoon niet gekeken naar het bedrag…

13 likes

Haha volgens mij hebben wij 2 paar dezelfde schoenen nu, deze in zwart en blauw. Heel leuk!

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.15752-9/37339607_1838361076207162_2725828963233431552_n.png?_nc_cat=0&oh=2f7538b9a1b639efe0aafcfa9d01236b&oe=5BDABF93

Dit behang voor de kinderkamer. Zooo verliefd op

34 likes

Na 2 weken refreshen waren ze er eindelijk weer. Wel een maatje groter dan mijn normale maat, dus ik hoop dat ze passen!

2 likes

Wat mooi! Waar is deze van?

Deze koopjes van Nelly! Samen maar €32 :heart_eyes:

2 likes

47

Alles van TBS heeft nu 50% korting bij Hudson’s Bay dus ik kon deze niet laten liggen. Misschien dat ik nog wat kleuren haal… :thinking:

2 likes

New Look via Zalando

Ik moet echt even kappen met kopen… Gelukkig komt m’n salaris volgende week.

1 like

Ik ga ff de sale checken op zoek naar wat zomerpakjes

Welke webshop?

Oh deze heb ik net gekocht! En scheelt toch dat ze niet zo duur zijn :stuck_out_tongue:

1 like

Mango:

(playsuit)

7 likes

Haha true that. En dat mijn oude sandalen echt uit elkaar beginnen te vallen is ook wel een goed excuus.

1 like

Dank! Mijn schoonfamilie zit een paar maanden per jaar in Tsjechië, dus dit kan interessant zijn! :slight_smile:

1 like

De broek

14 likes

Deze fantastische spice girls schoenen. Heb er alleen een megablaar van.

9 likes

Thanks! Is van Furla.