Misschien kan je nog snel annuleren en dan opnieuw je bestelling plaatsen? En als je student bent kun je wel 10% korting nog krijgen! Ik probeerde dat ook nog haha maar het lukte niet want ik kreeg nadat ik had bevestigd in de eerste mail niet de vervolgmail waar dan de kortingscode in zou staan
Ok bye ik ga verhuizen naar het gierigtopic
Vrouw naar mijn hart wel haha.
Ik heb idd die studentenkorting, maar kan niet meer annuleren. Had nog een tientje/15 euro gescheeld
Dille & Kamille, 0.95 cent per stuk dus zeker de moeite waard om te proberen. Al heb je ze vast ook wel overal op internet.
Oeh korting! Is dit een persoonlijke code of voor iedereen?
Oke ik heb deze bestelling gecanceld omdat ik al los ben gegaan in de stad. Tot nader order dus geen nieuwe schoenen
Stoer van je!
En verstandig.
Haha vond je ze zo lelijk?
Ze zijn niet mijn smaak, maar daarop is mijn reactie niet gebasseerd.
Ik vind het gewoon slim dat je iets wat je al besteld had toch cancelled om je rekening in balans te houden.
Zou ik ook moeten leren.
Ik ben niet altijd zo verstandig hoor (helaas)
Uploaden…
Bij de men at work alles moet weg verkoop. Levis 501 voor 25!!! euro (was 120)
Dit was ook de laatste precies mijn maat dus helemaal blij
Moooo! Waar zijn ze van?
Kan iemand uit België mij vertellen of Antwerpen morgen gewoon van 10.00-18.00 uur open is?
Ik heb gezocht op Google maar kreeg een melding van een feestdag maar als ik daar op ga zoeken vind ik dus niets. Ik zou het zonde vinden als we voor niks naar Antwerpen rijden.
Het zijn de carina wedge van Castañer. Besteld op netaporter!
Ja hoor, voor zover ik weet is alles hier open wat anders normaal ook open is.
Super bedankt voor jullie reactie!
Benieuwd naar de kwaliteit hiervan. En ach, als 't niets was dan was ie 6 euro ofzo, maar vond hem zo cool.
Nieuwe skates heb het skeeler virus weer helemaal te pakken en dit weer is er super voor! + flinke work out
https://cdn.skatepro.com/product/440/powerslide-powerskating-r2-speed-skates-mm.jpg
Ik vind die onderste plekjes waar de bandjes door de zool heen gaan een beetje irriteren… maar voor die prijs mag ik niet mieren.
Neem ze mee op vakantie en laat ze daar achter denk ik.
Ik plaats dit even hier mocht je (of iemand anders) het interessant vinden:
https://www.attn.com/stories/16390/why-should-stop-making-flip-flops
Niet als oordeel hoor, ik heb zelf ook nooit geweten dat slippers zo vervuilend zijn, maar wanneer mijn laatste paar het begeeft ga ik toch op zoek naar een duurzamer alternatief.