Show je laatste aankopen

het schelpen enkelbandje

de zilveren

tuniek

12 likes

Welke welke? Die zwart roze lange mouwen?

Zo krijg ik zin de zomer! Allemaal leuk, die tuniek is ook echt prachtig!

1 like

Influenced

8 likes

Haha love Zeeman

13 likes

Jumpsuit van Mango

Jurkje van H&M

8 likes

Van de Primark!

Ook van de primark

1 like

Vakantiegeld is binnen!

Jumpsuit van Kiomi

Jurkje van Mint&Berry

Rokje van Kaffe

9 likes

Yes please! Love streepjes en heb dezd combi nog niet hahaha

Dit is 'm!

1 like

Gaat niet zo goed met het uploaden en mij vandaag.

3 likes

Bij de Kruidvat ook, 5 euro. Die werkt echt perfect!

1 like

Nee klopt maar nu wel toevallig, heb de mijne daar 2 weken terug gekocht omdat de oude eh… misschien gesmolten was omdat hij tegen een pan aan stond die op het vuur stond. Oeps.

4 likes

De druipbak is los van het druiprek. Wat ik altijd doe is na de afwas de druipbak leeggieten in de gootsteen en ‘de set’ dan op zijn zij in het gootsteenkastje zetten. Hij droogt daar dan vanzelf. Een (droog) doekje over de druipbak halen is nog beter maar daar ben ik te lui voor. Hij blijft op deze manier een flinke poos fris. Na een tijd sop ik hem even af!

1 like

Heb het gekocht met cadeaugeld en bonnen dus technisch gezien waren het cadeautjes. Wilde het allebei al heel lang dus ben vet blij!

13 likes

Glossier

Asos

17 likes

Ik ga volgende week naar Londen en had mn hotel heel lief gevraagd of ze please een pakketje van Glossier voor me konden aannemen, omdat ik zielig ben want ik woon in NL en Glossier shipt alleen naar US en UK

21 likes

Ja wou ik ook al vragen @oversized!! Ik twijfel al lang om een keer een bestelling te plaatsen via shipito maar dan denk ik nahhh ik heb make-up genoeg… :woman_shrugging:
Edit: oh ik lees het al hahaha goed klaar gekregen

Anyway mijn aankoopjes:

Ik ga proberen mijn giga Kruidvat Lash Serum wimpers te verven, met het oog op mijn strandvakantie jwz

En deze want nja is nodig.

2 likes

Pakkie

14 likes

Heb je heat al geprobeerd? Ben benieuwd hoe die je bevalt. Ik vind de kleuren geweldig maar heb het idee dat die niet goed pakt qua dekking in vergelijking met andere van urban decay. Maar weet niet of dit aan mij ligt