Show je laatste aankopen

Ooh die verpakkingen, ik wil dit ook :heart_eyes:

9 likes

Ga m morgen testen!

Je hebt me geinfluenced met je slippers, zoiets zocht ik al vet lang en ze hebben zelfs mn maat :open_mouth:

1 like

Ik heb geen kleinere tas

2 likes

Kylie cosmetics pallet super fake van 1,30 euro Ben benieuwd of ik er blind van wordt.

9 likes

Hoogstens de tyfus in je oogbal

20 likes

Hahaha lach nu als een valse hyena ten midden van zeer verontruste mensen in Mn hostel

3 likes

Goedzo meit hahaha

1 like

Beetje laat, maar waar heb je dat gestreepte jurkje vandaan? Vind 'em echt prachtig!

Nee je moet t tekende met het pijltje omhoog hebben ( 7e van links) en dan kan je m rechtstreeks uploaden zonder link of tinypic of iets dergelijks :slight_smile:

1 like

Zit je op je mobiel of laptop? Als je op dat icoontje drukt krijg je als het goed is een pop-up. Als je dan aanvinkt bestand selecteren kan je ofwel vanaf je mobiel, ofwel vanaf je laptop vanuit iedere map een foto toevoegen

!

Hmm, je kan ook de optie ‘vanaf het web’ doen. Dan kan je een link toevoegen. Dan moet het wel echt een link naar de afbeelding zijn, dus niet een link naar de webpagina waar de afbeelding in staat (denk ik) maar echt de afbeeldingslink :blush:

Roze! Hier kan je het anders beter zien > https://www.zara.com/nl/nl/double-breasted-blazer-p02928782.html?v1=6147528&v2=797504 :slight_smile:

Ik heb 'm gebruikt vanmorgen en ik merk niet wat jij zegt. Pakt juist super veel kleur op!

Gelukkig maar! Ik heb het niet met de matte kleuren, die zijn perfect maar juist met die glitterachtige kleuren heel veel fall out

Ik vind jou erg lijken op Blake Lively. Hoor je dat wel vaker??

1 like

image

6 likes

Dit was gewoon stress-shoppen vanochtend, want de korting was maar tot 8 uur :sweat_smile: ik zag dat ze nu weer 30% op occassionwear hebben.

44

11 likes