Van de Dyson ben ik wel benieuwd of hij doet wat je er van verwacht. Ik sta op het punt er ook 1 aan te schaffen!
Hier ben ik benieuwd naar! Hop naar het supermarkt aankopen topic en reviewen die hap hahah
Ik heb deze geprobeerd en ik vond hem lekker!
Ik heb er 1 en ik vind hem wel stiller en verkoelender dan een ventilator, maar je moet er ook geen grote wonderen van verwachten want het blijft gewoon een fancy ventilator
Vind ik ook zomers. Je kunt mij in zo iets uittekenen.
Ik heb die jurk van bershka die een aantal nu in t rood hebben gekocht in t zwart gekocht want t leek alsof de kleuren heel erg doorschenen. Valt t wel mee en moet ik de rode nou nog erbij halen? Wel echt een lekker prijsje @Pantalones @Duif
Ja ik ook! soms kun je het met t licht daar ook gewoon niet goed zien en weet je t thuis pas. Ze hadden ook zoveel leuke broekpakjes!!! Voor t eerst in tijden (wss overdreven ennvooral gevoelsmatig :p) weer eens wat leuke dingen geshopt
Leuk!!
Thanks voor je reactie! Ik moet nog wel even overleggen thuis want ik weet niet zeker of het gewaardeerd wordt, en ik was van plan het van de gezamenlijke rekening te doen.
@Indolence hoe dan? Niceee!
Mijn laatste zijn deze mooie overknees. Nu nog ff wachten tot het weer ook mee zit
John en Yoko
Nu in de sale bij other stories. HEB ALLEEN MET MIJN DOMME HARSES 2 PAAR BESTELD?! en dus ook betaald, ofja CC, gewoon niet gekeken naar het bedrag…
Haha volgens mij hebben wij 2 paar dezelfde schoenen nu, deze in zwart en blauw. Heel leuk!
Dit behang voor de kinderkamer. Zooo verliefd op
Na 2 weken refreshen waren ze er eindelijk weer. Wel een maatje groter dan mijn normale maat, dus ik hoop dat ze passen!
Wat mooi! Waar is deze van?