Ik heb Asos even geplunderd
(de riem)
Ik heb echt lang getwijfeld of ik deze moest bestellen. Vond hem op swatches er best verschillend uitzien, maar ben blij dat ik hem heb gekocht. Inderdaad een hele mooie kleur die bij vrijwel alles past.
Wist niet dat er ook een metallic versie van was. Normaal skip ik metallic maar misschien toch eens kijken aangezien de kleur wel echt mooi is.
Ben benieuwd! Ander model jurkje dan ik normaal heb, maar met warm weer (of als ik sushi ga eten haha) wel lekker losjes en luchtig
Ik heb daar twee bombers van, veel gedragen en ze zijn nog steeds mooi.
Wat super leuk!
Haha jij verwoord het beter. Zal binnenkort eens swatchen als ik bij de douglas kom. Zag dat ze hier in de stad ook plots NYX verkopen dus dat is wel chill
Ziet er inderdaad uit als een mooie kleur! Is dit zo’n kleurtje waardoor je tanden geler lijken of niet?
70ies all stars en jurkje met panters van juffrouw jansen. Ook nog megabestelling bij h&m gedaan en een top van opus met 70% korting gescoord
Misschien een wat off-topic vraag, maar denk dat hier de grootste kans is op antwoord. Is Nelly inderdaad 2-4 dagen verzendtijd? Ik ga over een week op vakantie en offline lukt het gewoon echt niet met mijn laatste aankopen 
Leuk! Waar is deze van?
Ik heb hem bij Nelly besteld, hij was nu met korting!
Ik dacht dat dit over die vibrator ging😂
Hahaha
Die heb ik niet kunnen vinden op Nelly!