Geeft deze echt koele lucht? Want ik heb een andere dyson en die kan verwarmen, maar de koele lucht is gewoon een ventilator functie. En tikt deze ook als ie ronddraait? Die van mij namelijk wel, en ik weet niet of dat normaal is.
Ik heb hem net laten ronddraaien, maar ik hoor geen tik.
Dit is ook gewoon een ventilator, maar de luchtstroom vind ik wel echt een stuk koeler aanvoelen dan hoe het verder in mijn huis is. Ik heb het nu op de bank gewoon lekker (koude schouders zelfs).
Help mij!
Jurkje gekocht dat tot net boven de knie valt bij mij. Ik vind het zelf heel ‘braaf’ en draag liever iets korter. Ook omdat ik nogal klein ben… Wat moet ik doen?
- Lengte zo laten
- Korter laten maken
- Niks, sowieso niet leuk
0 stemmers
(Foto’s verwijderd i.v.m. herkenbaarheid, sorry.)
@ezw echt leuke dingen heb je gekocht!! Ik zou bijna ook een kijkje nemen op de site… maarja geen geld haha
@whosthatgirl ik zou m iets korter wel leuker vinden maar niet zó kort als op foto 3. Iets ertussen in zou perfect zijn denk ik
Edit: misschien kan je m vooral aan de zijkanten korter maken dat hij dit model krijgt aan de onderkant. Dat maakt hem denk ik minder tuttig/stijf
Ja goed idee! Thanks, dat had ik zelf niet kunnen bedenken. Dat ga ik doen!
Bedankt iedereen voor het stemmen.
Met een riempje erom valt hij ook wat korter, maar ik weet niet of je dat zelf leuk vindt natuurlijk
Sale schoenen van Fred de la Bretoniere.
![av_sku_A3YY01_34120_355x600_0|295x500]Waterverf inkleur boek met bloemen van Flying Tiger
Bobbi Brown Creamy Concealer kit
Travelsize sun care shampoo van Aveda
Strawberry shampoo en concealer van Body Shop
En dan nog een lama nachtlamp van Flying Tiger, maar die kon ik geen foto van vinden en mijne krijg ik niet open om de batterij er in te doen.
Vergeet nog wat: Lush Cup of Coffee masker en Woosh douche jelly. Lekker in de vriezer en dan ijskoud douchen, heerlijk!
Ik vind je bikini echt leuk! Waar is ie van?
H&M! Alleen zie ik dat het topje op de site niet in de sale is, dat was in de winkel wel. Broekje is ook sale. Had hem bij elkaar voor 10 euro
Haha ik kreeg ze steeds op Facebook te zien. Facebook kent mij echt te goed, heb al zo vaak iets gekocht na een advertentie daar.
Vind het zo leuk dat het metalen stukje klein en minder opvallend is dan bij vergelijkbare schoenen van andere merken, is altijd gelijk zo groot enzo.
De beige zijn in het echt trouwens mooier dan op hun fotos! Voor het geval je toch gaat twijfelen haha
Ik heb echt lang getwijfeld of ik deze moest bestellen. Vond hem op swatches er best verschillend uitzien, maar ben blij dat ik hem heb gekocht. Inderdaad een hele mooie kleur die bij vrijwel alles past.
Wist niet dat er ook een metallic versie van was. Normaal skip ik metallic maar misschien toch eens kijken aangezien de kleur wel echt mooi is.
Ben benieuwd! Ander model jurkje dan ik normaal heb, maar met warm weer (of als ik sushi ga eten haha) wel lekker losjes en luchtig
Ik heb daar twee bombers van, veel gedragen en ze zijn nog steeds mooi.