Wat super leuk!
Haha jij verwoord het beter. Zal binnenkort eens swatchen als ik bij de douglas kom. Zag dat ze hier in de stad ook plots NYX verkopen dus dat is wel chill

Ziet er inderdaad uit als een mooie kleur! Is dit zo’n kleurtje waardoor je tanden geler lijken of niet?
70ies all stars en jurkje met panters van juffrouw jansen. Ook nog megabestelling bij h&m gedaan en een top van opus met 70% korting gescoord
Misschien een wat off-topic vraag, maar denk dat hier de grootste kans is op antwoord. Is Nelly inderdaad 2-4 dagen verzendtijd? Ik ga over een week op vakantie en offline lukt het gewoon echt niet met mijn laatste aankopen
Leuk! Waar is deze van?
Ik heb hem bij Nelly besteld, hij was nu met korting!
Ik dacht dat dit over die vibrator ging😂
Hahaha Die heb ik niet kunnen vinden op Nelly!
Ik vind de agenda’s met al die diertjes altijf zo geweldig (Peter Pauper Press), maar ik zag deze net liggen en ik kon hem niet weerstaan:
Echt mooi in het echt. Kan ik eindelijk wat overzicht krijgen in de diensten die ik werk.
Ruby Woo
Nou ja aankoop, gratis bij MAC vandaag woopwoop
Deze enkellaarsjes van Alexander Wang via marktplaats. Wilde ze al langer, maar vond het een beetje teveel geld voor schoenen
Het is dan ook essentie(e)l.
National Lipstick Day bij MAC vandaag, 1 gratis lipstick per klant, er is keuze uit 4 kleuren maar ruby woo vond ik de mooiste
Wat is dit eigenlijk?
een vibrator
Wat zijn nu echt fijne basic t-shirts, die niet te strak onder je oksels zitten maar ook niet mega breed zijn. Heb er nu van H&M maar in mijn zwarte zit een gat en op de witte een vlek die er niet meer uit gaat.