Show je laatste aankopen

Zo leuk dit!

1 like

Hellup ik twijfel over mijn nieuwe bikini. Even wat extra info, ik ga over een week op vakantie en ben wanhopig op zoek. Ik twijfel vanwege het broekje, heb een soort vouwtje onder mijn onderbuik vetje (zie foto 2) en heb het idee dat dat er door dit broekje heel stom uit ziet.

Samenvatting

• Houden, is leuk!
  • Houden, beter iets dan niets
  • Nee vind het niks
  • Nee, vouwtje in je buik is idd storend

0 stemmers

@Musa houden! Ik vind dat vouwtje helemaal niet storend. Zie het zelfs amper. En de bikini zelf is ook tof!

Ik vind de bikini je super mooi staan!

@BiloxiParish @FrozenFlame dankjewel!! Ik twijfel nog even door haha. Op foto’s is het denk ik ook wel minder erg dan in het echt, maar misschien moet ik er gewoon niet te veel bij stil staan.

Ik weet eigenlijk wel zeker, dat mocht het er anders uit zien op de foto, de bikini je in het echt nog steeds super goed zou staan.

Ah dat is echt heel lief!!

1 like

:heart:

Nu ben ik helemaal klaar voor Berlijn. :smiley:

9 likes

Ik heb op houden gestemd omdat ik de bikini erg leuk vind en hij je ook mooi staat, maar als je je er niet fijn of onzeker in voelt dan moet je het niet doen.

2 likes

@Musa Ik heb de bikini ook en snap je punt (ook al zie je het verder echt niet hoor). Ik heb daarom alleen het topje gekocht, en draag hem op een zwart broekje!

Eindelijk de top kunnen scoren na wekenlang refreshen. Nu nog bedenken hoe ik hem ga combineren met dit weer :thinking: Ik zat te denken aan een rokje maar die zit dan zo stom laag ivm m’n buik…

1 like

Deze net besteld, maar twijfel er wel al over (draag ook nooit rokjes).

8 likes

Vind de kleur echt heel mooi, waar is ie van?

Tassenwinkel hier maar hij is online ook te koop (zelfde prijs):
https://www.travelbags.nl/carryon-wave-koffer-55-mint.html

Knijpfruitjes om ijsjes te maken voor le BunBun

8 likes

Mint & Berry, via Zalando!

2 likes

Houden !!! Heel mooie vorm broekje juist. Waar is die van?

Ik ging naar de kringloop en toen kocht ik 13 boeken voor €35 en nu ben ik een gelukkig mens :relieved:

24 likes

Love Karen Slaughter!

Allebei van de Costes.

9 likes

Misschien een domme opmerking, maar ik dacht dat konijnen nooit iets ijskouds mochten eten/drinken omdat het nogal koud op de maag valt en hier last van kunnen krijgen …? Ik heb geen idee of het echt zo is hoor, ik kan het ook niet altijd voorkomen. Maar omdat dit echt uit de vriezer komt vraag ik me dat af.