Show je laatste boodschappen

Nectarines waren afgelopen week in de bonus bij AH, haal ze daar de afgelopen periode wel vaker.

Oh wat gek, ik heb ze niet in de folder/online gezien en ook niet in de winkel zien liggen in de filialen bij mij in de buurt.

Eindelijk wc papier

En voor de lokale support (afgezien van de kaarsen dan)

Die man van de bloemen was zo blij met z’n zelf samengestelde bos, had er bijna 2 meegenomen

Ik kan me weer een week opsluiten want had ook nog wat voorraad

10 likes

Heel benieuwd naar die Abbot yoghurt! Ik ga morgen naar de supermarkt, hopelijk ligt deze bij mij ook.

Had alles al opgeruimd. Krijg spontaan zin in een ‘show je koelkast inhoud’ topic

12 likes

Die is er!

https://www.forumfeminarum.nl/t/show-hier-je-voorraadkast-en-of-koelkast/

1 like

Omg leuk!

1 like

35 euro bij de Appie
Benieuwd naar die protein pudding :blush:

8 likes

Mocht je deze niet zo lekker vinden, de proteïne pudding van Ehrmann is superlekker!

1 like

Thanks! Zal de volgende keer eens kijken als ik weer in de winkel ben

1 like

Die van ehrmann is lekkerder vind ik, maar hij is goed te doen

1 like

Normaal haal ik altijd fruit op de markt maar dat kan nu natuurlijk niet (buitenmarktverbod in Rotterdam). Gelukkig bezorgen ze nu thuis! :slight_smile:

20 likes

Wat leuk! Heb je een linkje?

2 likes

Boodschappen gedaan voor de komende dagen. Ja weinig groente en vlees want heb ik nog liggen.

Lidl en Jumbo. Oh rechtsonder zijn van die mini Knoppers haha.

4 likes

Hij is bezig met een webshop maar die staat nog niet online… Zal de link delen zodra de webshop actief is. :smile: Voor nu kun je via whatsapp bestellen.

Albert heijn, 130 euro

Holy shit wat een gesleep zeg! En ik wist dat ik een luxepoes ben, maar als je het zo voor een week bij elkaar ziet valt het extra op.

Oja wat ik er van wil maken: 2x palak paneer, 2x shakshuka, 2x broodje hamburger

28 likes

8 likes

En nu een foto waar we het echt goed kunnen zien? :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Uitpakken :partying_face:

2 likes

Ik merk echt dat ik de laatste twee/drie weken (met de sociale isolatie dus) opeens meer geld uitgeef aan boodschappen en dingen die ik niet nodig heb, hebben meer mensen dit? Ik denk dat ik het doe omdat ik normaal ook geld uitgeef aan dingen zoals koffie drinken, ergens een biertje drinken, etc en nu dus niet meer geld ‘voor de leuk’ uit kan geven. Dus koop ik maar extreem veel boodschappen?

16 likes