Show je laatste boodschappen

Jup, best lekker maar zou ze niet opnieuw kopen. Het koekje heeft een beetje een rare bite, niet lekker bros, maar een beetje hard ofzo.

1 like

Heb er 5 winkels voor moeten bezoeken maar heb alles van m’n lijstje (gelukkig liggen ze vlak bij elkaar)

8 likes

Zelfs bij de EkoPlaza was geen wcpapier meer :woman_shrugging:

7 likes

€21,82 - ik lijk best gezond maar de snackjes waren al eerder aangeschaft :upside_down_face:

11 likes

Zijn dat rechts nectarines?!

1 like

Ja maar wel echt duur en toevallig alleen in die Lidl gezien. Andere supermarkten hebben nog niets. Heb €3 voor deze vier badboys betaald.

1 like

Die prijs is echt een crime, maar zó lekker. Kan niet wachten tot het weer 1 euro per kilo is op de markt.

1 like

Nectarines waren afgelopen week in de bonus bij AH, haal ze daar de afgelopen periode wel vaker.

Oh wat gek, ik heb ze niet in de folder/online gezien en ook niet in de winkel zien liggen in de filialen bij mij in de buurt.

Eindelijk wc papier

En voor de lokale support (afgezien van de kaarsen dan)

Die man van de bloemen was zo blij met z’n zelf samengestelde bos, had er bijna 2 meegenomen

Ik kan me weer een week opsluiten want had ook nog wat voorraad

10 likes

Heel benieuwd naar die Abbot yoghurt! Ik ga morgen naar de supermarkt, hopelijk ligt deze bij mij ook.

Had alles al opgeruimd. Krijg spontaan zin in een ‘show je koelkast inhoud’ topic

12 likes

Die is er!

https://www.forumfeminarum.nl/t/show-hier-je-voorraadkast-en-of-koelkast/

1 like

Omg leuk!

1 like

35 euro bij de Appie
Benieuwd naar die protein pudding :blush:

8 likes

Mocht je deze niet zo lekker vinden, de proteïne pudding van Ehrmann is superlekker!

1 like

Thanks! Zal de volgende keer eens kijken als ik weer in de winkel ben

1 like

Die van ehrmann is lekkerder vind ik, maar hij is goed te doen

1 like

Normaal haal ik altijd fruit op de markt maar dat kan nu natuurlijk niet (buitenmarktverbod in Rotterdam). Gelukkig bezorgen ze nu thuis! :slight_smile:

20 likes

Wat leuk! Heb je een linkje?

2 likes