Show je laatste boodschappen

Ik ben zo blij dat ik weer vanuit Amsterdam terugverhuis naar m’n oude woonplaats om deze reden :sweat_smile:

Gewoon een markt bijna voor m’n deur, met goede prijzen. En dan ook nog een groenteboer in de buurt waar ik wel eens dingen als een kilo avocado’s voor een euro heb gehaald, even ter illustratie.

5 likes

Fijn!! Ik woon nieteens in een grote stad dus ik snap niet waarom het bij ons wel zo duur is :expressionless:

22.65 euro in :de:

14 likes

Ik woon juist wel in een grote stad en het is super goedkoop! Dit komt allemaal van de Rotterdamse markt (binnenrotte)
Ik haal wel vaak bij de kramen die minder aanbod hebben doordat ze grote partijen opkopen. Dan heb je niet alle keuze qua groente en fruit, maar wel de laagste prijs voor wat ze wel hebben

3 likes

Jaaaa daar ging ik vroeger wekelijks heen toen ik nog in Rotterdam woonde. Zo fijn en zo voordelig. Ben echt gek op die markt. :heart:
Ik woon nu in een dorp en hier is het veel duurder helaas.

2 likes

Jouw groente en fruit ziet er ook altijd heel mooi uit. Waar ik woon is wel een goedkope groenteboer maar dat is echt allemaal zozo qua kwaliteit.

1 like

Wat thuiswerk en lockdown boodschappen

Crisp

Toko

Drankerij, alles x 6

23 likes

22 likes

Ik heb een zak met producten van Marqt gewonnen met een kraslot van het winkelcentrum hier :joy:
Komt allemaal wel op dus helemaal prima

28 likes

18 likes

Spontaan mee naar Duitsland maar had hier alles al gehaald gisteren dus heb alleen snacks gekocht (en mondwater). Was 13 euro nog wat kwijt.

Duitsland. :heart:

14 likes

Crisp bestelling

22 likes

Als dit serieus werkt zou dit de beste uitvinding ever zijn

4 likes

Kon deze week helaas niet naar de markt of verswinkel dus weer eens bij Crisp boodschappen gedaan. In de zakken zitten nog tomaten, een desembrood en een breekbrood.

7 likes

Ik heb afgelopen weekend weer lekker geld uitgegeven aan eten, m’n favoriet
Ik vind het zelf altijd leuk om prijzen te gokken dus heb het in spoiler erbij gezet :upside_down_face:

Markt, 19.5 voor olijven etc en 8.50 voor de rest

Toen ging ik langs de Turkse supermarkt 8.50 en de bosui, aubergine en peterselie zijn vd Aldi 2.95

Maar ik moest ook nog naar AH en dit was 20.70

Daarna een bezoek aan Amazing Oriental voor 29.40

En toen was er nog een Crisp bestelling en dat kostte me 37.40 maar eigenlijk was het +15 want had nog een kortingscode

:money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings:
En nu zit m’n koelkast super vol

41 likes

Wat heerlijk allemaal :scream:

4 likes

Wat ga je er allemaal mee maken? Ziet er lekker uit! Zijn de bovenste twee bakjes iets van smeersels ofzo van de markt? Dit is wel voor iets meer dan een week denk ik of niet?

1 like

Ja klopt, veel is wel voor voorraad!
En die bakjes zijn inderdaad smeersels voor bij Turks brood, ik weet niet eens precies wat er dan in zit want deze hadden namen als “avocado” en “peper” maar alles wat ik van die kraam haal is lekker dus ik probeer af en toe wat uit

menu

Met de pompoen, ricotta en salie ga ik ravioli maken, de pompoen wordt ook gecombineerd met de pastinaak in een vega masala variant en de rest van de pastinaak daarna weer met de ricotta en wortel (had ik nog) op een plaattaart
Met oa de enoki en noodles ga ik soep maken, de Thaise basilicum gaat door een gerecht met de aubergine + rijst erbij en daarnaast door een noodle salade met de paksoi, wortel en vegetarische garnalen (ook nog op voorraad)
Bosui gaat overal over dus dat heb ik altijd wel op voorraad en zet ik daarna ook op water want dan groeit het door
Tomaten, pepers (maak ik met rode ui een salsa van), rucola, en mozzarella zijn incl pasta m’n lunch voor op kantoor 2 dagen
Tempeh gaat door een pinda/sambalsaus met sperziebonen (heb ik nog)

En de rest is langer houdbaar dus dat weet ik nog niet :joy:

12 likes

Bij de markt, totaal 35,10.
7 limoenen
3 mango’s
2 bakken pitloze witte druiven
1 kilo passievrucht
200 gram snoeptomaatjes
3 paprikas
1 kilo kipfilet
1 kilo kippendijen
1,5 kilo kipgehakt