Kleine moeite om de apps te downloaden, ik vind het gewoon leuk haha. 
Hahaha Ik zie hier mijn laatste scoupy aankopen op een foto 

Lang geleden dat ik hier iets gepost heb maar ik was weer eens naar de markt en ik werd er erg blij van want onderstaande kostte me 10 euro
Ik ben echt jaloers op jullie markten die ik hier altijd zie. Hier op de markt kost het soms zelfs duurder dan in de super 
Woww, wat ga je maken met die pepers?
Weet ik nog niet! Ik eet sowieso wel veel pepers en misschien maak ik een saus oid van wat overblijft
Ik ben zo blij dat ik weer vanuit Amsterdam terugverhuis naar m’n oude woonplaats om deze reden 
Gewoon een markt bijna voor m’n deur, met goede prijzen. En dan ook nog een groenteboer in de buurt waar ik wel eens dingen als een kilo avocado’s voor een euro heb gehaald, even ter illustratie.
Fijn!! Ik woon nieteens in een grote stad dus ik snap niet waarom het bij ons wel zo duur is 
Ik woon juist wel in een grote stad en het is super goedkoop! Dit komt allemaal van de Rotterdamse markt (binnenrotte)
Ik haal wel vaak bij de kramen die minder aanbod hebben doordat ze grote partijen opkopen. Dan heb je niet alle keuze qua groente en fruit, maar wel de laagste prijs voor wat ze wel hebben
Jaaaa daar ging ik vroeger wekelijks heen toen ik nog in Rotterdam woonde. Zo fijn en zo voordelig. Ben echt gek op die markt. 
Ik woon nu in een dorp en hier is het veel duurder helaas.
Jouw groente en fruit ziet er ook altijd heel mooi uit. Waar ik woon is wel een goedkope groenteboer maar dat is echt allemaal zozo qua kwaliteit.
Ik heb een zak met producten van Marqt gewonnen met een kraslot van het winkelcentrum hier

Komt allemaal wel op dus helemaal prima