Show je laatste boodschappen

19 likes

Lekker! Hoe zijn de gyozas en zijn ze uit de vriezer?

2 likes

€ 5,90
Gekocht in een nieuw hoevewinkeltje in het dorp :blush:

5 likes

Deel via Crisp en groenten van markt. Kreeg bij Crisp dit keer een shopper, een telefoonhouder en een zak truffelchips (Yess mijn favo) cadeau.

14 likes

8 likes

Gratis :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

In de zakken zitten zoete aardappels, brood en mandarijnen. Ik heb de provamel havermelk en 1 limoen erbij gekregen. Ben vooral benieuwd naar het kruidnoten deeg!

5 likes

Wowie haha! Hoe heb je de dadels en kip shoarma gratis gekregen? De rest via Scoupy denk ik he?

1 like

Dit kun je niet delen zonder te zeggen hoe!

1 like

@Huismus @Pandava

Hands Off heeft een geld terug actie. De lipton 2x, de santa maria, wunda en quorn waren gratis met Scoopy. Ik had ook gratis rijst kunnen krijgen maar dat lust ik niet😅

De vegetarische shoarma, dadels, pruimen en broccoli waren van de vegakaart waar ik nog 3 euro van over heb

2 likes

Dit zijn goals die ik in mijn leven helaas nooit zal gaan bereiken.

1 like

Kleine moeite om de apps te downloaden, ik vind het gewoon leuk haha. :see_no_evil:

Hahaha Ik zie hier mijn laatste scoupy aankopen op een foto :grimacing::joy:

1 like

100% influenced door het forum om de patat te kopen!

25 likes

Albert Heijn, €13,89

7 likes

Lidl, €26,95

12 likes

Lang geleden dat ik hier iets gepost heb maar ik was weer eens naar de markt en ik werd er erg blij van want onderstaande kostte me 10 euro

37 likes

Ik ben echt jaloers op jullie markten die ik hier altijd zie. Hier op de markt kost het soms zelfs duurder dan in de super :expressionless:

12 likes

Woww, wat ga je maken met die pepers?

2 likes

Weet ik nog niet! Ik eet sowieso wel veel pepers en misschien maak ik een saus oid van wat overblijft

2 likes