Love deze shoplog. Nu heb ik trek in chocola.
Pas je op met de kinder en fererro producten… hoe heerlijk ze ook zijn
. Las vandaag dit artikel: DPG Media Privacy Gate
Heb het gelezen inderdaad, dank je wel.
Ik was laatst voor het eerst bij een Kaufland, wat een fantastische winkel.
Het assortiment is geweldig hè.
De winkel waar ik was (Nordhorn) vond ik wel redelijk onoverzichtelijk ogen, ik had bijvoorbeeld per ongeluk de bakproducten niet meteen gezien. Die waren soort van verstopt in een hoek bij de ingang. Als je een beetje door de chaos heen kan kijken is het een fijne winkel. ![]()
Nu bedenk ik me dat ik nog wat non-food items niet heb gepost, ik vond daar ook hele gave paasmandjes en nepgras. Zo leuk voor mijn dochter straks voor Pasen.
Ik had wel heel graag deze nog gekocht:
Echter had de Kaufland die niet, en de Trinkgut ook niet.
Volgende bezoek aan Duitsland ga ik een nieuwe poging doen in Goch, daar heb ik ze eerder wel gekocht.
Oehhh, die chips klinkt lekker! Ik snap wel wat je bedoelt, het is nogal overweldigend omdat de schappen maar door blijven gaan en de winkel oneindig lijkt, haha. Maar voor mensen die rondstruinen in (vreemde) supermarkten leuk vinden, is het echt een aanrader. Wij hebben er echt 2 uur rondgelopen volgens mij, en we waren alle drie positief verrast over het totaal aan de kassa. Het was ons ook opgevallen dat er in de grote drogisterij afdeling producten waren die goedkoper waren dan bij DM, bijvoorbeeld grote flessen Dove douchegel/crème. Dat scheelde volgens mij €0,50 per fles.
Haha ja. Ik heb bewust mijn dochter en man thuis gelaten en ben samen met mijn ouders gegaan, die houden ook van rondstruinen.
Echt even de tijd om alle schappen langs te gaan en lekker te neuzen. Mijn ouders kwamen er voor het eerst maar die vonden het een hele fijne winkel en we gaan zeker terug.
Pffff ja niet zo irritant als m’n man die bij elke reep chocola zegt: we hebben toch nog van vorige keer? Of: we hebben toch nog BBQ saus? JA MAAR NIET MET NIEUWE CHIMICHURRI KNOFLOOK SMAAK.
Voor wie het ook zo jammer vind dat het assortiment aan notenpasta’s zo beperkt en duur is in de supermarkt, vind ik deze webshop een aanrader!
Tuurlijk kan je veel dingen zelf maken, maar dat lukt lang altijd niet zo goed…
Ik kreeg spaarpunten na mijn eerste bestelling en kon voor €7,50 inclusief verzendkosten 500 gram amandelpasta kopen ![]()
Wat hou ik toch van Duitsland nog geen €30 voor dit alles samen. ![]()
Wel grappig ook want ik had ongeveer €30 in gedachte om uit te geven maar op een gegeven moment toch nog dingen gepakt die niet op mijn lijstje stonden maar toch nog onder de €30 gebleven. ![]()
Ook nog een croissant en ijskoffie die ik op heb gemaakt.
Sowieso superlekkere noten, gedroogd fruit en mixen daar!
Ik vind jouw Crisp bestellingen altijd zo leuk (lekker) om te zien. Wat is dat houten Crisp dingetje dat boven de tofupops ligt?
Ik twijfel altijd of ik ook zo’n pak met grote repen mee moet nemen, maar ik ben dan bang dat ik controle verlies. Hoe lang doe jij met zo’n pak?
Ik woon niet alleen (we zijn met z’n vijven thuis, twee volwassenen en 3 kinderen) en we doen hier gemiddeld 1.5 week/2 weken mee.
Toen ik nog alleen woonde kocht ik dit ook nooit eigenlijk.
Ieh ik vond die rijstvermicelli zo plakkerig! Niet mijn ding.
Maar heb het in de airfryer gedaan, misschien ligt het daaraan?
Als ik ze ‘frituur’ in een laagje olie dan worden ze niet plakkerig.
@kali Thanks voor de reminder want mijn zeewierrol dingen zijn op, straks langs de toko dus. Eet ze altijd als ik kimchi instant ramen eet, gaat goed samen.
Ik heb ze ook in de airfryer gedaan (wel eerst olie in de zak gedaan en ermee geschud, stond bij de instructies) en het werd best knapperig bij mij. Weet niet of je dit ook had gedaan?