Show je laatste boodschappen

De markt op blaak blijft m’n favoriete markt, dit alles voor 14e gehaald!

23 likes

Een deel van m’n crisp bestellingen, vergeten alle groente en fruit op de foto te zetten :+1:t3:

9 likes

Oeh zijn dat van die lenteui pannenkoekjes, graag review pls !!

2 likes

De truffel quiche en de amandel en anijskkoekjes!

6 likes

Mini bossche bollen, nogatinekoekjes, truffel chips, chocoladetruffels, brownie hazelnoot, melanzane ennn truffelboter. Hahah hele lijst!

5 likes

Aiiii nu wil ik ook

2 likes

Haha ja ik wou het kaas uien brood aanraden en de linzen curry pie! Geitenbrie vind ik ook heel lekker en de truffel chips. Ik bestel ook standaard de tomatensoep met aubergine en de vegetarische borrelbox (de pastinaak-truffel bitterballen :drooling_face:)
Varkens rilette als je vlees eet, en de droge worst met knoflook

2 likes

M’n buit van de markt vanmorgen kleurt zo leuk bij elkaar :heart_eyes:
Groente, fruit, kruiden en een zakje kokosrasp voor 10.50

52 likes

Haha nou grappig dat je dat zegt, want ik ben regelmatig erg enthousiast met m’n inkopen doen en dan ben ik m’n koelkast a la Tetris aan het inrichten om het allemaal te laten passen en net vandaag lukte het niet :upside_down_face::upside_down_face:
Dus de broccoli ligt nu buiten, gebruik maken van de koude temperaturen en tomaat altijd buiten de koelkast, kruiden wikkelen in vochtig keukenpapier
Ik denk dat het deels ook te maken heeft met de kwaliteit van de producten

Ik probeer ook wel altijd rekening te houden met houdbaarheid als ik dingen koop en m’n maaltijden plan: de broccoli staat als eerste op het menu, dan de sperziebonen en de paprika als laatst, die blijven zeker 7 dagen goed in de koelkast
Het scheelt ook wel dat ik 5/7 dagen ook thuis lunch en dan maak ik ook altijd een salade of iets warms met deze ingrediënten, ik eet geen brood.

5 likes

Een beetje een late reactie, maar er zijn altijd een aandal dingen bij crisp die ik standaard bestel zoals qarc (love dit mango passievrucht), tonijn voor sushi en sashimi (gebruik ik meestal voor mn poke bowls of als ik zin heb in sashimi), kaneelcroissants, oude kassalade, vanillekwark van weerribben,yaya kombucha (meestal yuzu en passievrucht), bestel vaak ook een ravioli voor als ik een keertje geen zin heb om te koken, truffelboter en spicy chai latte

3 likes

Boodschappen die ik gedaan heb tijdens een dagje Duitsland.

De Manner wafeltjes en Ferrero Kusjes met amandel zijn nieuw voor mij en moet ik nog proberen. De Ferrero Rocher is ook gewoon in NL verkrijgbaar maar ik kon ze in Duitsland voor slechts 1,99 kopen.

Koekvormpjes van Zenker, en paprikapuree in een tube. Van beide soorten (mild en pikant) heb ik meerdere exemplaren gekocht, ik vind paprikapuree zo lekker in gerechten. In NL is het weleens lastig te vinden.

Categorie koeling: Milchreis voor mijn man. Die is daar zo gek op, en het is tot eind april / begin mei houdbaar dus ik heb 5 kilo gekocht. :rofl: De Almighurt (2 potten gekocht) zijn voor mijn dochter en mij; vanilleyoghurt met heerlijke strepen aardbeigelei er door.

En wat alcohol. De kassière denkt vast dat ik een wild weekend tegemoet ga maar dat is niet zo, ik drink nauwelijks alcohol. De eierlikeur rechts gebruik ik om mee te bakken en is een stuk dunner dan Nederlandse advocaat. De 3 verschillende rumsoorten in het midden gebruik ik voor een Indische cake die getrempeerd wordt met rum; Koningskroon. Ik ben nog aan het experimenteren met welk alcoholpercentage / welke soort het beste is. De linkerfles is Aquavit en dat drinkt mijn man graag.

Mijn aankopen deed ik bij Aldi Nord en Kaufland.

30 likes

Love deze shoplog. Nu heb ik trek in chocola.

2 likes

Pas je op met de kinder en fererro producten… hoe heerlijk ze ook zijn :pensive:. Las vandaag dit artikel: DPG Media Privacy Gate

5 likes

Heb het gelezen inderdaad, dank je wel.

3 likes

Ik was laatst voor het eerst bij een Kaufland, wat een fantastische winkel.

6 likes

Het assortiment is geweldig hè. :heart: De winkel waar ik was (Nordhorn) vond ik wel redelijk onoverzichtelijk ogen, ik had bijvoorbeeld per ongeluk de bakproducten niet meteen gezien. Die waren soort van verstopt in een hoek bij de ingang. Als je een beetje door de chaos heen kan kijken is het een fijne winkel. :smiley:
Nu bedenk ik me dat ik nog wat non-food items niet heb gepost, ik vond daar ook hele gave paasmandjes en nepgras. Zo leuk voor mijn dochter straks voor Pasen.

Ik had wel heel graag deze nog gekocht:

Echter had de Kaufland die niet, en de Trinkgut ook niet.
Volgende bezoek aan Duitsland ga ik een nieuwe poging doen in Goch, daar heb ik ze eerder wel gekocht.

7 likes

Oehhh, die chips klinkt lekker! Ik snap wel wat je bedoelt, het is nogal overweldigend omdat de schappen maar door blijven gaan en de winkel oneindig lijkt, haha. Maar voor mensen die rondstruinen in (vreemde) supermarkten leuk vinden, is het echt een aanrader. Wij hebben er echt 2 uur rondgelopen volgens mij, en we waren alle drie positief verrast over het totaal aan de kassa. Het was ons ook opgevallen dat er in de grote drogisterij afdeling producten waren die goedkoper waren dan bij DM, bijvoorbeeld grote flessen Dove douchegel/crème. Dat scheelde volgens mij €0,50 per fles.

5 likes

Haha ja. Ik heb bewust mijn dochter en man thuis gelaten en ben samen met mijn ouders gegaan, die houden ook van rondstruinen. :sweat_smile: Echt even de tijd om alle schappen langs te gaan en lekker te neuzen. Mijn ouders kwamen er voor het eerst maar die vonden het een hele fijne winkel en we gaan zeker terug.

3 likes

Pffff ja niet zo irritant als m’n man die bij elke reep chocola zegt: we hebben toch nog van vorige keer? Of: we hebben toch nog BBQ saus? JA MAAR NIET MET NIEUWE CHIMICHURRI KNOFLOOK SMAAK.

10 likes

Voor wie het ook zo jammer vind dat het assortiment aan notenpasta’s zo beperkt en duur is in de supermarkt, vind ik deze webshop een aanrader!

Tuurlijk kan je veel dingen zelf maken, maar dat lukt lang altijd niet zo goed…

Ik kreeg spaarpunten na mijn eerste bestelling en kon voor €7,50 inclusief verzendkosten 500 gram amandelpasta kopen :blush:

1 like