Boodschappen van Edeka en Kaufland.
Diverse dingen zijn nieuw voor mij; Vegeta bouillonpoeder, kruidige (?) Babybel en de Vivil cremelife.
Die laatste zou een soort Campino aardbei moeten zijn. Ik moet alles nog proeven en laat het weten of het smaakt.
De chips linksboven zijn mijn favoriet, maar die kan ik lang niet altijd vinden. Ik had thuis nog maar deze zak mocht mee om de voorraad aan te vullen.
De tubes onderin gebruik ik om mee te koken, met name de paprikapuree is heerlijk.
Laatst heb ik in een Duits pretpark Waldmeister gedronken (dat groene spul), dat deed me erg denken aan ranja uit mijn jeugd. Ik vond siroop bij Edeka, dat ga ik binnenkort proberen. De Heinz saus is als het goed is ook bij Jumbo te koop maar daar heb ik het recent niet gezien in mijn filiaal. Ik was dus blij dat ik het in Duitsland vond.
En tot slot de uitstekers van Die Sendung Mit Der Maus, mijn jeugdheld waar mijn dochter tegenwoordig ook naar kijkt. Daar gaan we samen mooi koekjes mee maken. 
Van bovenstaande chocola heb ik ook nog een doosje per smaak gekocht, review volgt.