Show je laatste boodschappen

Weet je wat een tim tam slam is?

5 likes

Nee, maar ik hoor het graag.

6 likes

Gewoon je drankje opzuigen door het koekje

2 likes

:white_check_mark: zet op to-do-lijst voor het weekend

1 like

Je moet een warm drankje hebben, ik vind thee het chillste maar je kan ook koffie of warme choco maken (maar dan wordt dit heel erg chocoladig)

Dan pak je een timtam, hapt daar twee kleine hoekjes af tegenover elkaar. Dus linksboven en rechtsonder zeg maar, ze moeten schuin tegen over elkaar zitten en je moet door de buitenste chocoladelaag heen zijn en de binnenkant zien.

Dan hang je de ene kant in de warme drank, de andere in je mond (je hangt dus heel oncharmant boven je kopje) en dan zuig je aan de bovenkant waardoor de warme drank door de timtam komt als een rietje, de timtam smelt nu langzaam en je duwt hem geheel in je mond. Nu heb je een soort halfgesmolten timtam in je mond en dat is SUPER LEKKER

Er staan vast filmpjes op YouTube als dit onduidelijk is. Kinderen zijn er ook dol op trouwens want wow een koekje als rietje!

15 likes

Ik heb een filmpje gevonden, dat moet lukken.

Klinkt geniaal!

5 likes

Die Nutter Butter waren echt mijn favo road trip snack, ik was ze helemaal vergeten.

En mijn Tim Tam voorraad is net op, ik ben jaloers.

@SpeedOfSound bij Kelly’s Expat Shopping hebben ze meer smaken! Heb je ook een aantal fysieke winkels van hier.

3 likes

Die creamy peanut butter snickers at ik gisteren en was meeega lekker. Lekker veel pindakaas.

2 likes

Ik vind die OLW dille chips echt lekker! En mentos fanta heb ik laatst ook bij Jamin gehaald, lekker chemisch sinaasappel :tangerine:

5 likes

Lijkt die dan niet gewoon op die oranje die in die fruitmentosrol zit?

1 like

Durf ik niet te zeggen, want die heb ik al heel lang niet op!

2 likes

Dit merk heb ik nog nooit gehad, maar ik heb eerder Zweedse dillechips gehad (merk vergeten helaas) en die was inderdaad heerlijk. Ik ben heel benieuwd. :smiley:

@Marquez Dat vroeg ik me ook af. Daar weet ik de smaak nog wel van, ik zal het laten weten als ik deze geproefd heb.

5 likes

Het is inderdaad gewoon de sinaasappel Menthos uit de fruitrol. Lekker, daar niet van, maar minder bijzonder dan ik gedacht had. :sweat_smile: Typisch Fanta vind ik het niet, gewoon chemische sinaasappel. Lekker om in je tas te hebben.

3 likes

Ik ben een paar dagen geleden terug gekomen van vakantie waardoor ik een paar weken niet naar de markt ben geweest dus ik had er vandaag weer zo’n zin in :star_struck: ook omdat ik echt behoefte had aan groente en fruit na mn vakantie, met name fruit eten was er nogal bij ingeschoten afgelopen weken

14 euro totaal

56 likes

De kleur van die kerstomaatjes is zo leuk. :heart_eyes:

3 likes

Wat een smakelijk foto! Ik word er vrolijk van.
Die boodschappen na de vakantie vind ik ook altijd zo prettig om te doen, zeker als je tijdens de vakantie hebt lopen bunkeren (in mijn geval dan :speak_no_evil:).

5 likes

Ah ja maar echt, hoe lekker vakantie ook is, het is ook wel weer fijn om thuis te zijn met al m’n spulletjes en gewoon kunnen kopen en eten wat ik wil. Ook al moet ik het dan wel zelf doen/koken :woman_shrugging:t2: weer even in een normaal ritme komen ipv elke keer uit eten; ik heb zelfs mn lunch voor mn eerste werkdag morgen maar alvast gemaakt

5 likes

7 likes

Ben wel echt fan geworden van crisp. De broden van jordys bakery zijn ook echt top, met name pompoen-desem.

8 likes

19 likes