Jaaaa die heb ik in Oostenrijk ook gegeten, echt goddelijk ![]()
Is het aanbod van Crisp fijner/groter? Zie ineens allerlei kortingsacties via influencers en ben wel benieuwd geworden
Het heeft qua aanbod wel wat weg van Marqt. Ken je die? Het is vooral leuk om eens te proberen want ze hebben best wat luxere, bijzondere boodschappen. Als je de zoekfunctie gebruikt kom je ook al veel aanraders tegen van forummers. Zelf bestel ik er dus soms boodschappen als afwisseling, omdat ze bepaalde producten hebben of doordat je heel makkelijk met 1 klik boodschappen voor een recept in je mandje kan doen.
Het aanbod is niet per se groter maar ik merk vooral bij verse producten verschil in kwaliteit. En ze hebben ook wel wat aparte dingen, maar geen huishoudelijke producten. Het is puur eten.
Heeft er iemand wel eens bij Foodello besteld? Ik krijg er vaak reclame van. Een site waar ze voedingsmiddelen verkopen die tegen of over de houdbaarheidsdatum zijn met flinke kortingen. Zoveel korting lijkt vaak te mooi om waar te zijn maar het ziet er eigenlijk best goed uit. Goede reviews ook.
Ja ik laatst! Is gewoon prima en kortingen klopten. Alleen idd wel tegen houdbaarheid aan ja
Ohja, goed dat je het zegt over dat de kortingen kloppen. Daarin kan ook gesjoemeld worden natuurlijk als een product normaal 3,- kost en zij doen alsof het 5,- is ofzo.
Houdbaarheid is iets waar ik dan zelf naar moet kijken, eet ik iets na de datum of krijg ik het op voordat de datum verstreken is.
Ja idd. De kortingen worden trouwens vaak hoger bij afname van meerdere producten. Maar dat zie je vanzelf op de site als je dingen aanklikt. Ik vond het wel de moeite waard iig! (alleen zit ik nu met 4 grote overdatum ontbijtkoeken
)
Ik heb er intussen al 3x besteld en zeker tevreden! Supersnel bezorgd en zaten echt goede kortingen tussen.
Dit hoort toch in het Lidl topic? ![]()
Wat is dat gelige onder de courgette?
Scamorza. Dat is een gerookte kaas, iets steviger dan mozzarella. Heel geschikt voor bv een Italiaans stoofgerecht.
Markt
Crisp
En Mexicaanse week bij de Lidl. Erg benieuwd naar die snacks, waren voorgaande keren steeds uitverkocht
Mn koelkast en vriezer zitten echt vol nu dus eerst de voorraden op eten maar ik vind boodschappen doen zo leuk ![]()
Ik vind die cheese stuffed jalapeños echt lekker!









