Ja ik laatst! Is gewoon prima en kortingen klopten. Alleen idd wel tegen houdbaarheid aan ja
Ohja, goed dat je het zegt over dat de kortingen kloppen. Daarin kan ook gesjoemeld worden natuurlijk als een product normaal 3,- kost en zij doen alsof het 5,- is ofzo.
Houdbaarheid is iets waar ik dan zelf naar moet kijken, eet ik iets na de datum of krijg ik het op voordat de datum verstreken is.
Ja idd. De kortingen worden trouwens vaak hoger bij afname van meerdere producten. Maar dat zie je vanzelf op de site als je dingen aanklikt. Ik vond het wel de moeite waard iig! (alleen zit ik nu met 4 grote overdatum ontbijtkoeken )
Ik heb er intussen al 3x besteld en zeker tevreden! Supersnel bezorgd en zaten echt goede kortingen tussen.
Dit hoort toch in het Lidl topic?
Wat is dat gelige onder de courgette?
Scamorza. Dat is een gerookte kaas, iets steviger dan mozzarella. Heel geschikt voor bv een Italiaans stoofgerecht.
Markt
Crisp
En Mexicaanse week bij de Lidl. Erg benieuwd naar die snacks, waren voorgaande keren steeds uitverkocht
Mn koelkast en vriezer zitten echt vol nu dus eerst de voorraden op eten maar ik vind boodschappen doen zo leuk
Ik vind die cheese stuffed jalapeños echt lekker!
Ik wil binnenkort dé croissants van Crisp bestellen, hebben jullie nog meer lekkere tips?
Week boodschappen doen we gewoon bij Picnic, maar wil keer wat lekkere losse dingen bestellen.
Herkenbaar🙈
Dit weekend krijg je 10% korting op je hele winkelmandje, dus goed moment om producten uit te proberen!
Wij zijn thuis gek op de oesterzwamburgers, de linzensoep, de Lazy Vegan risotto, crackers met oude kaas en de pulled paddo’s Mexican
Als je vlees eet, is de grillworst met jalapeño en cheddar wel een aanrader
De gerookte forel salade is zo lekker! Als je vlees eet: varkensrillette, de truffelsalami, Spaanse balletjes in tomatensaus en de Franse worst met knoflook
Verder het kaas ui brood met tijm, de geitenbrie zit bij mij ook in elke bestelling, de soepen van Bellamy’s zijn lekker en de toetjes onder de Vers Bereid afdeling. Oh en de cheddar kaas met gebakken uien
Ui-kaasbrood is heel lekker! Vegetarische saucijzenbroodjes ook en de truffelboter.
Hierdoor geinfluenced om ook eens Crisp te bestellen. 20 euro korting, 33 euro voor 12 items, dat is een prima prijs wel! Heb ook het kaasbrood besteld en boeuf bourgignon met truffelaardappelen.