Bij mij bezorgen ze pas vanaf € 50, echt jammer
Stom, ook als het oorspronkelijke bedrag 50+ euro is? Maar met de korting minder?
Dit is volgens mij overal, maar als het oorspronkelijke bedrag boven de 50 is zou het moeten lukken, zoals @loekieie ook aangeeft.
Ik geloof dat je elkaar ook kunt uitnodigen en dan krijg jij 15 euro korting op je eerste bestelling. Ik kan je wel een bericht sturen om te kijken of dat lukt?
Omg allemaal favorieten, en heel herkenbaar dit haha. Ik ben queen creatief 30 kilo snacks meesmokkelen. Al moet ik al mijn kleding aantrekken.
Ik heb al 2 koffers + een grooooote tote bag, denk dat ik dit allemaal in zo’n Ikea tote bag ga stoppen haha
@Shadina let me know als je het ergens kan vinden in Nederland, want deze kinder bueno eitjes zijn echt fantastisch
Ik ben vanmorgen weer naar de (Rotterdamse) markt geweest en wat ik heb uitgegeven viel me weer zo mee! Groente en fruit was maar 12.5 bij elkaar
Weekendboodschappen van Picnic + beetje extra voorraad.
(Dit is grotendeels voor twee personen dit weekend maar een klein gedeelte is ook voor mezelf haha)
O die Merci balletjes heb ik ook gekocht! Moet ze nog proberen wel, echt benieuwd.
Voor €27 heb je meer mee dan ik gister voor €75 bij de Albert Heijn ik wil ook shoppen in Duitsland
Ik had ook nog een roombroodje wat niet op de foto stond