ik vind het eigenlijk heel erg duur, als ik bedenk dat Robijn en Zonnatura in de bonus zijn en dus 1+1 gratis? wat is er dan zo duur geweest vraag ik me dan af? Of is dit zonder bonuskorting?
Kaas is ook duur ![]()
Nee met
15 eu bonus
Het leven is duur ![]()
En wat is er zo duur geweest; pistachenootjes, oranjebloesemwater, kaas,
Huh waar zijn de pistachenootjes, het lijkt net where’s waldo nu want ik zit me helemaal blind te staren.
Die kiemgroenten zijn vet goed trouwens maar ook vet duur tegenwoordig. 1,99 voor zo’n stom pakkie. ![]()
Edit: OMG gevonden!! Een bakkie. Ik koop ze altijd in zak, zou dat niet goedkoper zijn? Of kies je om een reden deze?
Jaa vind die kiemgroenten zo lekker op een pistoletje kaas! Doe jij er nog iets anders mee?
Idk ik dacht dat in een zak altijd gezouten zijn? En ik had ongezouten nodig en wil ze niet eerst allemaal nog zelf moeten pellen
Oeh wil je een review geven over die pancake mix?
Lekker, Bastiaanse blauwe ![]()
Wat een geld, zo veel is t nou ook weer niet.
Ik schrik ook steeds vaker bij de kassa eigenlijk… maar goed, misschien neem ik ook niet altijd de meest goedkope producten en met die pasta en gnocchi vul ik wat de voorraad kast. Dus dat scheelt iets als ik dat in gedachten houd
Ik ben zo slecht met cijfers… Als ik deze prijzen zo zo onder elkaar zie denk ik, ach een eurotje of 9/10 ![]()
![]()
Ik heb wel eens mensen aan de infobalie gehad die niet geloofden dat het zo’n hoog bedrag was met al die producten met lage prijzen. Ze dachten dat het een scam was. En dan stonden ze het op hun mobiel na te rekenen. Bedrag op bon klopte uiteraard gewoon.
Heel random dit maar de gnocchi van De Cecco is deze week 1+1 gratis, je neemt wel de linguine mee maar de gnocchi van Grand’italia?? Daar loop je 2.59 mis ![]()