Voor dit beetje 40 euro?
Ja echt verschrikkelijk. Heb wel die robijn dry wash voor 10 euro ongeveer, maar 30 euro vind ik nogsteeds insane voor deze hoeveelheid…
ja plus geperste sapjes zijn duur en de rest is ook allemaal a-merk, alsnog wel veel geld voor kleine hoeveelheid spullen
Ja ik weet het. Moet echt veel bewuster mn inkopen gaan doen
In de papieren zakken zitten mandarijnen en zoete aardappels. Die mandarijnen worden trouwens bij elke bestelling smaaklozer, kan ze net zo goed bij de appie kopen helaas.
En ik had twee keer de yoghurt maar heb er eentje bij het uitpakken kapot laten vallen
Herkenbaar van de mandarijntjes, ik mis de satsuma’s!
Die pootjes rechtsboven
Gekocht @ Sligro
Chips van Torres in sparkling wine (qué?) en ibérico ham 1,99
Witte hazelnootpasta 4,25 (benieuwd of ie net zo smaakt als de hazelnootpasta die ik eerder in Spanje heb gekocht)
Amarenekersen 9,15 (enorm in prijs gestegen)
Lavendelaroma 6,40
Remouladesaus 3,29
Wat zit er in die urn
M’n moeder
De Sligro heeft dan wel een heel uitgebreid assortiment
Van de markt! Voor 12.25 heb ik
6 avocados
10 passievrucht
5 mangos
3 paprikas
Aspergetips
500 gram sperziebonen
Kilo snoeptomaten
ik vind het eigenlijk heel erg duur, als ik bedenk dat Robijn en Zonnatura in de bonus zijn en dus 1+1 gratis? wat is er dan zo duur geweest vraag ik me dan af? Of is dit zonder bonuskorting?
Kaas is ook duur
Nee met 15 eu bonus
Het leven is duur
En wat is er zo duur geweest; pistachenootjes, oranjebloesemwater, kaas,
Huh waar zijn de pistachenootjes, het lijkt net where’s waldo nu want ik zit me helemaal blind te staren.
Die kiemgroenten zijn vet goed trouwens maar ook vet duur tegenwoordig. 1,99 voor zo’n stom pakkie.
Edit: OMG gevonden!! Een bakkie. Ik koop ze altijd in zak, zou dat niet goedkoper zijn? Of kies je om een reden deze?
Jaa vind die kiemgroenten zo lekker op een pistoletje kaas! Doe jij er nog iets anders mee?
Idk ik dacht dat in een zak altijd gezouten zijn? En ik had ongezouten nodig en wil ze niet eerst allemaal nog zelf moeten pellen