Show je laatste boodschappen

Oeh wil je een review geven over die pancake mix?

1 like

11 likes

Lekker, Bastiaanse blauwe :heart_eyes:

7 likes

€33 bij de Appie

4 likes

Morgen de andere boodschappen halen bij Lidl.

Dit was AH, €56,10 (€11,64 bonus)

5 likes

Wat een geld, zo veel is t nou ook weer niet.

Ik schrik ook steeds vaker bij de kassa eigenlijk… maar goed, misschien neem ik ook niet altijd de meest goedkope producten en met die pasta en gnocchi vul ik wat de voorraad kast. Dus dat scheelt iets als ik dat in gedachten houd

1 like

Ik vond het veel maar zie niet echt iets staan wat heel erg opvalt qua prijs

3 likes

Ik ben zo slecht met cijfers… Als ik deze prijzen zo zo onder elkaar zie denk ik, ach een eurotje of 9/10 :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

13 likes

En ook nog 5 pretzels en 4 broodjes

€99,12, Lidl

10 likes

Ik heb wel eens mensen aan de infobalie gehad die niet geloofden dat het zo’n hoog bedrag was met al die producten met lage prijzen. Ze dachten dat het een scam was. En dan stonden ze het op hun mobiel na te rekenen. Bedrag op bon klopte uiteraard gewoon.

5 likes

Heel random dit maar de gnocchi van De Cecco is deze week 1+1 gratis, je neemt wel de linguine mee maar de gnocchi van Grand’italia?? Daar loop je 2.59 mis :money_mouth_face:

12 likes

Love deze dedication naar bonus aanbiedingen.

10 likes

En die is ook nog lekkerder! Maar misschien een persoonlijke bonus?

Ik heb deze week 16 pakken De Cecco besteld want de voorraad was op :flushed:

2 likes

Call me Gierige Gerda

11 likes

Ik had die gnocchi in m’n persoonlijke bonus, van grand Italia, dus vandaar!

2 likes

€55

20 likes

Laatste tijd wat vaker naar de Dirk, ben niet ontevreden met wat ik krijg voor mijn geld. Ik was 27 euro kwijt:

(Ja veel koekjes want die chocolate chip koekjes zijn daar maar 79 cent :heart: en deze zijn ook nog eens vet lekker)

14 likes

23 likes

350 euro? :joy:

11 likes