Show je laatste boodschappen

Ja ik weet toevallig welke kramen goedkoper zijn omdat ik er vaker kom. Verder inderdaad aan het einde van de dag gaan, ik kreeg ooit ook allemaal gratis bloemkooltjes mee omdat die vrouw ze anders toch zou weggooien. Ze stond erop dat ik ze meenam, haha. In Delft heb je op de donderdagmarkt een kraam waar ieder bakje met groenten dat er staat €1 is, die is altijd relatief goedkoop. Let wel op de kwaliteit: soms is het al snel niet meer goed dus check dat!

O en er is ook wel eens een notenkraam die ook echt goedkoper is dan in de winkel, laatst hadden ze allemaal bakjes noten voor €1 per stuk, dus dat soort kramen zijn soms ook echt wel flink goedkoper dan in de supermarkt!

Omg ja dit is me ook al opgevallen. Mini bloemkool voor bijna 3eu echt huilen

1 like

Tegenwoordig ga ik vaker naar de Goudreinet weet niet of die door het hele land zit hier in GE wel. Ik vind ze vaak een goede prijs hebben
. Van de week 1 grote zak puntpaprikas voor 2 euro

Aardappelen voor friet zijn ook erg duur geworden. Veel oogsten vallen dus tegen.

2 likes

Ik vind het wel super fijn dat ze er een reden bij zetten, ipv gewoon: het is er niet.

3 likes

@tuula haha ik leef nog, maar wat jij bedoelt is krombroodjes rapen.

2 likes

Later op de dag gaan helpt inderdaad, maar dan grijp je misschien ook mis.

Ik weet niet hoe het bij jou is, maar bij ons is er 2x per week markt, op donderdag en zaterdag en toen ik een keer vrij was op donderdag merkte ik dat de prijzen dan veel lager liggen!

Ik denk omdat op zaterdag toch meer dagjes mensen komen die door de weeks werken en misschien meer geld te besteden hebben? Gaat natuurlijk niet voor iedereen op, er zijn genoeg mensen die niet op kantoordagen werken, maar dat viel mij heel erg op.

1 like

€60,88 inclusief koopzegels. Het grootste gedeelte van het avondeten gaat via HelloFresh, brood moet nog bij de Albert Heijn gehaald worden want dat vind ik te duur bij de Jumbo.

7 likes

Klopt! 10% voor de baby en de 0% voor onszelf. Hiermee sprokkel ik weer wat calorieën eraf zodat ik meer chips kan eten. :sunglasses:

3 likes

De structuur is ook heel anders, wat korreliger ofzo. En de smaak is echt wel minder lekker.

Meestal gebruik ik het voor een smoothie en dan proef je het niet heel erg (ik doe er altijd een beetje honing bij zodat het niet zo zurig is) maar als ik een muesli eet dan wil ik het nog wel eens 50/50 doen.

1 like

Mijn man had het laatst per ongeluk gekocht, het is net een soort korrelig rijstmeelpapje, heel vies.

Ik vind de Jumbo Griekse yoghurt trouwens net iets lekkerder dan Zaanse Hoeve, nog iets romiger en minder zuur. En je krijgt niet zo’n waterig laagje.

1 like

Vandaag 5,99.

Ongevraagde tip maar ik vind de 0% van Lidl super lekker romig! Echt met afstand de beste dikte en structuur van de 0% varianten die ik geprobeerd heb. Is alleen niet zon grote emmer, maar de helft

4 likes

Ja dit! Die van AH enzo super korrelig maar Lidl helemaal niet, heerlijk.

Goeie tip! Die ga ik binnenkort eens proberen dan… Ik eet alleen 10% Griekse (stijl) yoghurt vanwege het dikke romige gevoel, de magere varianten zijn altijd net gewone yoghurt.

Ik heb al heel lang geen 10% meer gehad dus kan geen goeie vergelijking meer maken maar dit is de enige Griekse yoghurt die ik nog koop.
Ik koop m dus omdat ik hem echt heel lekker vind, niet omdat het de minst slechte is.

1 like

Een 0% yoghurt zal echt NOOIT in de buurt komen van een 10%. Ze vlak naast elkaar eten helpt ook niet, het is meer gewenning dat je na een tijdje degene met laag percentage ook lekker gaat vinden. Ik eet het liefst alles vol, maar aangezien ik het ook dagelijks eet ben ik ook voor skyr ed gegaan. Op een gegeven moment zag je namelijk echt verschil in mijn cholesterol (niet te hoog, maar wel vrij hoog voor iemand zo fit als ik). Dus nu neem ik gewoon af en toe de 10% of als ik wat kook ermee en voor ontbijt de skere (hehe).

2 likes

Van €82 naar €46 bij de AH

Kruiden was in de bonus 1+1 :heart_eyes:

11 likes

Voor mijn gevoel heb ik gister samen met mijn vriend compleet de Lidl leeg gekocht

119,63

Met nog twee semi impulsaankopen van samen 40e

Favoriete wafelijzer van @FrauHelga toch?

We hebben het zowaar allemaal meegekregen op de fiets! Volgende keer bestel ik weer bij de AH hoor, man wat een barre tocht.

20 likes

Ja die is nagenoeg gelijk aan mijne! :heart: Veel bakplezier gewenst alvast.

1 like