47,43
Wat een geld weer
Mercato Italiano, ze zijn niet zo lang geleden verhuisd naar Heiloo.
Was de eerste keer dat ik het had besteld en vond de aardbei erg lekker! Framboos staat nog in de koelkast
Ik heb nog 10 krasloten staan met alleen maar frisdrank, drink ik nooit. Jij hebt veel leukere dingen!
Ik heb er al echt veel mee gehaald! Vivera shoarma, Lenor wasparels, blikje cola zero, koekjes en Cela Vita aardappeltjes. En alles op voorraad, dat is ook een verschil vergeleken met vorige keer
Ik dacht dat dit bij mij kwam omdat ik dat wel regelmatig bij de AH haal en verder niets. Maar blijkbaar is het niet zo persoonlijk dus
Het enige aan eten wat ik heb gehad is Activia
Ik vind die echt lekker ook! (Niet die andere smaken halen trouwens die zijn niet lekker)
Dat is ook het enige wat ik nieuw probeerde en ook weer zou halen, die chips-popcorn. De proteïnepudding (vanille) van Alpro vond ik echt niet te doen, zanderige nasmaak.
Goed om te horen, ik kreeg wéér die pudding bij de kraskaartenactie.
Totaal €53,26
Hiervan kan ik drie gerechten maken, met een aantal producten die ik thuis nog heb:
Eerste keer boodschappen bij Picnic, dus 10 euro vriendenkorting en 5 gratis producten. Zitten ook boodschappen voor mijn ouders en hun honden bij. Was €64,05 zonder korting en heb €34,50 afgerekend
Morgen eten we een pokébowl, donderdag eten mijn ouders tagliatelle met champignonsaus en hamblokjes en de Opperdoezers zijn alvast om te eten met onze laatste voorraad asperges haha.
Weer een Picnic bestelling - 39,36 betaald, 13,90 aan korting gehad. Vrij veel geld, maar komt door het mokkataartje à 12,50 en het vegan blueberry-crumbletaartje à 12 euro. Oké en Friethoes friet (geïnfluenced door het forum) voor 3 euro per bakje haha.
Crisp en de notenshop
Achteraan zijn verveine, basilicum en koriander plantjes
In de zakjes zit gember en appels
Twee grote bakken noten zijn gezouten vliespinda’s en ongezouten hazelnoten. In de plastic zakken zitten kaneelamandelen, cranberry’s in pure chocola en dadel stukjes
Ik heb de laatste tijd vaak dat producten van Crisp op de dag van levering niet voorradig blijken. Deze keer kreeg ik gratis vervangende producten. Wel fijn maar dan niet wat ik het liefst eet/drink.
€14,25 bij de Oriental en de Indiase supermarkt. Silken tofu voor misosoep, bakbananen voor bij jollof rice en okra voor het recept dat @Scorpiovibes laatst postte! En verder vooral voorraad