Nee!! Maar die geraspte kaas was dus al 5,79?? Dus misschien zit daar goud in
En hazelnoten? Liggen hier alleen nog bij de bakproducten en zijn achterlijk duur
Koop een blok en rasp het zelf, scheelt best wat geld en als je een keukenmachine hebt is het zo gedaan. Je kunt het in zakjes doen en in de vriezer bewaren, blijft een paar maanden goed.
Nu ook met al die variaties, ik zag zelfs stampot kaas, nou dan betaal je nog eens het dubbele en hoe anders is het dan de pastakaas, gratinkaas, standaard rasp of pizza kaas
Echt niet normaal hoeveel verschillende soorten er al zijn
Edit: ook nog texmex gevonden, mozzerela en geitenkaas en niet te vergeten voor pannenkoeken
Maar texmex, mozzarella en geitenkaas zijn ook gewoon echt andere varianten dus dat vind ik niet echt onder de noemer pasta/ stamppotkaas vallen. Chill toch dat er meer keuze is.
Ik denk dat veel gewoon dezelfde kaas is, of mss net een andere mix van soorten maar dat ze de prijs omhoog gooien omdat het specialere kaas is. Verkooptruc
Dan is het dus niet dezelfde kaas en betaal je onder andere voor de mix maar ook voor het gemak van niet zelf raspen en mixen van drie soorten kaas.
Liegen op de ingrediëntendeclaratie over wat erin zit lijkt me behoorlijk sterk gezien alle regelgeving.
Nu ben ik wel benieuwd naar de prijs
Hoe zijn de bertolli bodems? Ik ben nog steeds op zoek naar een goede bodem
200 euro ongeveer. Zit ook nog een 4 pack pepsi max bij.
En ik vind die bodems heel lekker, ook om pizza nutella te maken. Maar je ziet misschien aan de rest van mijn aankopen dat ik geen hoge culinaire standaard heb
Best duur, gezien er geen vlees oid bij zit, maar aardbeien enz zijn wel duur natuurlijk
Misschien niet hoog culinair,maar je hebt wel smaak
Hoe is die pancake mix?
Ik vind hem top! Supermakkelijk (hoeft alleen water bij) en bakken ook mooi. Ik maak ze meestal met lenteui of kimchi, heb ik standaard in voorraad dus ik maak ze vaak voor lunch als ik verder niks in huis heb
Zo’n goed idee! Ik ga ‘m ook proberen
Leuk! Ongevraagde tip maar als je ze met kimchi maakt is het lekker om er ook wat van het vocht van de kimchi erdoor te doen, maar dan wel echt even opletten dat je er wat minder water doorheen doet, anders worden ze plakkerig en komen ze veel minder mooi uit de pan (ik had uiteindelijk een soort kimchi-kaiserschmarrn )
Oh dat klinkt heel lekker. Wat voor topping doe je er dan nog op? En saus? Eten zonder saus is geen eten.
Als ik ze met kimchi maak meng ik de kimchi en wat van het vocht gewoon door het beslag en dan doe ik verder geen extra toppings, en met lenteui doe ik eerst het beslag in de pan en dan de lenteui in het natte beslag duwen. En ik meng altijd een beetje sojasaus, rijstazijn, gochujang of gochugaru en suiker als sausje, en doe er meestal nog sesamzaadjes over!
Ik ga het allemaal proberen en will report back!