Goed om te weten, dank! Dan ga ik die volgende keer kopen. Die met yuzu heb ik ook op de foto gezet voor mezelf zodat ik hem volgende keer kan checken. ![]()
Ik was ook verrast door de hoeveelheid bakproducten, ze hadden veel extracten en verschillende bijzondere ingrediënten.
En de kruiden en specerijen inderdaad ook, zo veel, en relatief voordelig.
Ik loop bij Amazing Oriental een stuk langzamer dan bij AH omdat ik niet alles kan lezen vanaf de originele verpakkingen dus dat kost tijd. Maar ik geniet er wel enorm van.
Vandaag was ik in Hoog Catharijne, is die groot of klein in vergelijking met andere Amazing Oriental-vestigingen?
Komende week hoop ik te testen met de Koreaanse pancakes. ![]()









