@blush Dank voor de tips! Ga ik de volgende keer naar kijken.
Ik heb nog getwijfeld over dit product:
Klinkt heerlijk maar vanwege het formaat vandaag laten staan. Kent iemand het en is het lekker?
@blush Dank voor de tips! Ga ik de volgende keer naar kijken.
Ik heb nog getwijfeld over dit product:
Klinkt heerlijk maar vanwege het formaat vandaag laten staan. Kent iemand het en is het lekker?
Ja dit is megalekker vind ik! Wel vrij zoet dus beetje in de categorie warme limonade maar ik vind het heerlijk. Je hebt ook een yuzu-variant en in ben gek op yuzu maar de gewone citroenversie vind ik lekkerder omdat die net dat beetje zure heeft waardoor het niet alleen maar zoet is.
En de pannenkoekenmix was ik ja! Leuk dat je m meegenomen hebt, ben benieuwd hoe je 'm vindt (:
Goed om te weten, dank! Dan ga ik die volgende keer kopen. Die met yuzu heb ik ook op de foto gezet voor mezelf zodat ik hem volgende keer kan checken. ![]()
Ik was ook verrast door de hoeveelheid bakproducten, ze hadden veel extracten en verschillende bijzondere ingrediënten.
En de kruiden en specerijen inderdaad ook, zo veel, en relatief voordelig.
Ik loop bij Amazing Oriental een stuk langzamer dan bij AH omdat ik niet alles kan lezen vanaf de originele verpakkingen dus dat kost tijd. Maar ik geniet er wel enorm van.
Vandaag was ik in Hoog Catharijne, is die groot of klein in vergelijking met andere Amazing Oriental-vestigingen?
Komende week hoop ik te testen met de Koreaanse pancakes. ![]()
Ik ben nooit bij de Oriental in andere steden geweest maar hij is in ieder geval een flink stuk groter dan het andere filiaal in Utrecht (aan de Amsterdamsestraatweg)!
Thanks, dan hou ik het in Utrecht bij die op HC, is ook dichter bij het station dus makkelijker voor mij.
Ik zit ook aardig dicht bij Amersfoort dus die wil ik ook nog checken. ![]()
haha ja dat is de echt de baby onder de amazing orientals! ik vind het altijd grappig daar, echt zo’n oud supermarktje helemaal volgestouwd
Misschien niet heel handig als je met de trein bent, maar ik ben ook groot fan van de kant en klare gyozas uit de vriezer (tot nu toe was alleen de bibigo groente en tofu geen succes, maar verder alles heel lekker). Gewoon omdat het zo makkelijk is en een hele lekkere toevoeging aan een ramen/noodelsoep of een stir fry. Of gewoon als snack/voorgerechtje. Zelf maken is natuurlijk ook heel lekker, maar wel meer gedoe (ook als je wel kant en klare vellen gebruikt).
Ohh ja zo lekker af en toe gewoon als snackje een paar gyoza ipv bitterballen ![]()
Deel 2. ![]()
Mijn man was vroeger thuis dan verwacht en toen zijn we snel naar Amazing Oriental in Amersfoort gegaan. Helaas is die niet lang open in de avond dus ik heb me gehaast, en wat minder grondig kunnen kijken.
De yuzu-thee was op maar die met citroen / honing was er nog wel. Ik heb het thuis geprobeerd en vind hem inderdaad vrij zoet in de aangeraden dosering, dus ik gebruik er wat minder van. Maar wat lekker zeg! Zeker een aanrader voor wie van citrus houdt.
De knoflookolie kon ik niet vinden, maar die ga ik online bestellen. De aardbei-koala-koekjes heb ik voor mijn dochter gekocht. In Duitsland heb ik vergelijkbare gezien met cacao, deze met aardbei zijn nieuw voor ons.
Niet op de foto omdat het al in de vriezer ligt: meloenijsjes! Ik heb er eentje gegeten en wauw, die zijn echt lekker. Echt meloen. Zoet en fris, echt een aanrader.
Ik heb het idee dat de Amersfoortse AO groter is dan die in Hoog Catharijne maar daar kan ik naast zitten. De indeling vond ik in Hoog Catharijne wel logischer dan in Amersfoort.
Ahh top, wilde morgen even langs de AO in Amersfoort (ben heel blij met die locatie want nu op 10 min. rijden ipv 25 min. naar Almere en véél mooiere winkel) en die meloenijsjes klinken fantastisch!
Die in Amsterdam is officieel een groothandel (met pasjes), maar dat controleren ze amper. Die is wel heel groot, maar ik heb dus weer geen referentie met andere vestigingen haha.
Ik woon ook vlakbij die in Amersfoort (blessed) en ik zou echt nooit omrijden voor die in Almere. Prima winkel, maar ze hebben niet meer dan in Amersfoort.
Die in Amsterdam is wel echt top. De broodjesbar is daar ook veeeeel uitgebreider.
Door dit topic heb ik echt weer zin om langs te gaan.
Iemand die een aanrader heeft voor het beste dumpling of bao deeg
Vulling maak ik altijd zelf en vaak ook het deeg, maar ik wil het een keer proberen met al gemaakte
Dit is een foto van lang geleden maar zijn onder andere de dingen die we halen. Wij gaan ongeveer 1 a 2 keer per maand naar een grote Aziatische supermarkt en slaan dan altijd groot in. We hebben sowieso altijd in huis:
€63,12. A.s. vrijdag nog wel kaas op de markt halen. Ik heb nog voor 2 avonden al sowieso eten in huis.
Hier kan ik de volgende recepten mee maken:
En ik ga een citroencake met maanzaad maken (vandaar zonnebloemolie en citroenen).
Huhhhhhhh??? ![]()
![]()
71??? Wat deprimerend