Ik woon ook vlakbij die in Amersfoort (blessed) en ik zou echt nooit omrijden voor die in Almere. Prima winkel, maar ze hebben niet meer dan in Amersfoort.
Die in Amsterdam is wel echt top. De broodjesbar is daar ook veeeeel uitgebreider.
Ik woon ook vlakbij die in Amersfoort (blessed) en ik zou echt nooit omrijden voor die in Almere. Prima winkel, maar ze hebben niet meer dan in Amersfoort.
Die in Amsterdam is wel echt top. De broodjesbar is daar ook veeeeel uitgebreider.
Door dit topic heb ik echt weer zin om langs te gaan.
Iemand die een aanrader heeft voor het beste dumpling of bao deeg
Vulling maak ik altijd zelf en vaak ook het deeg, maar ik wil het een keer proberen met al gemaakte
Dit is een foto van lang geleden maar zijn onder andere de dingen die we halen. Wij gaan ongeveer 1 a 2 keer per maand naar een grote Aziatische supermarkt en slaan dan altijd groot in. We hebben sowieso altijd in huis:
€63,12. A.s. vrijdag nog wel kaas op de markt halen. Ik heb nog voor 2 avonden al sowieso eten in huis.
Hier kan ik de volgende recepten mee maken:
En ik ga een citroencake met maanzaad maken (vandaar zonnebloemolie en citroenen).
Huhhhhhhh??? 71??? Wat deprimerend
Ja ik zat er ook een beetje verdwaasd naar te kijken ofzo? Zonder bonus zou het zelfs 89 euro zijn!! Nu zijn die bolletje repen als 2,99 per doos en de caprisun limo is ook 4,49 euro maar alsnog vind ik het echt duur? Helft van de kip gaat wel de vriezer in dus dat scheelt al een beetje
Ik haal dan nog paprika’s, cherry tomaten, een halve kg verse kaas, wat bananen en blauwe bessen bij een verswinkel in de buurt voor zo’n 15 euro en dan eten we het volgende (wat voor mijn gevoel ook niet heel bijzonder is ofzo):
Wat ik dus al had in de voorraad voor dit weekmenu
Was dat inclusief kat?
Nee, je moet extra betalen als je zo een judge wilt bij je boodschappen.
Waar is er dan normaal niet vegan aan kimchi?
Vissaus en gefermenteerde garnalen etc.
Deze had ik laatst ook gekocht! Vond m heeel lekker. Maar ik vroeg me wel af hoe lang je hem kon bewaren na openen, heb jij toevallig enig idee?
Nettorama en AH:
Nettorama €32,97 en AH €10,41
Nettorama is mijn basissupermarkt en ik ga naar de AH voor dingen die ze bij de Nettorama niet hebben of die ik bij AH lekkerder vind. Of bijvoorbeeld voor die tacomix, die heeft Netto alleen van Santa Maria terwijl ik huismerk ook prima vind en dat goedkoper is.
Ik ga hier Nachoschotel en Aardappel maar dan anders mee maken (recepten van Project Gezond) en dat zijn porties voor 2 personen dus voor 4 dagen avondeten.
Oja ik krijg op mijn werk fruit en eet ook vaak diepvriesfruit in kwark enzo, dus daarom ontbreekt vers fruit een beetje haha
De nettorama klinkt dan echt goedkoop, voor mijn gevoel ben ik het dubbele kwijt aan dezelfde boodschappen, netjes
Ja klopt het verschil is soms echt belachelijk groot!
Bijvoorbeeld die pittige rauwkost, die is bij de Nettorama 1,49 en bij de AH 2,29 terwijl het dezelfde samenstelling en inhoud heeft.
Heb het kassabonnetje nog mocht je meer willen weten!
Heel erg bedankt, voor bij is de dichtsbijzijnde helaas meer dan 30 min rijden