Nee, je moet extra betalen als je zo een judge wilt bij je boodschappen.
Waar is er dan normaal niet vegan aan kimchi?
Vissaus en gefermenteerde garnalen etc.
Deze had ik laatst ook gekocht! Vond m heeel lekker. Maar ik vroeg me wel af hoe lang je hem kon bewaren na openen, heb jij toevallig enig idee?
Nettorama en AH:
Prijzen
Nettorama €32,97 en AH €10,41
Nettorama is mijn basissupermarkt en ik ga naar de AH voor dingen die ze bij de Nettorama niet hebben of die ik bij AH lekkerder vind. Of bijvoorbeeld voor die tacomix, die heeft Netto alleen van Santa Maria terwijl ik huismerk ook prima vind en dat goedkoper is.
Ik ga hier Nachoschotel en Aardappel maar dan anders mee maken (recepten van Project Gezond) en dat zijn porties voor 2 personen dus voor 4 dagen avondeten.
Oja ik krijg op mijn werk fruit en eet ook vaak diepvriesfruit in kwark enzo, dus daarom ontbreekt vers fruit een beetje haha
De nettorama klinkt dan echt goedkoop, voor mijn gevoel ben ik het dubbele kwijt aan dezelfde boodschappen, netjes
Ja klopt het verschil is soms echt belachelijk groot!
Bijvoorbeeld die pittige rauwkost, die is bij de Nettorama 1,49 en bij de AH 2,29 terwijl het dezelfde samenstelling en inhoud heeft.
Heb het kassabonnetje nog mocht je meer willen weten!
Heel erg bedankt, voor bij is de dichtsbijzijnde helaas meer dan 30 min rijden
Ja het is gefermenteerd, dat is juist een techniek om eten heel lang te kunnen bewaren.
Gewoon zorgen dat je er alleen met een schone vork in gaat en dan kan dat echt wel een tijdje open staan hoor
Ja joh, mijn zelfgemaakte portie staat al maanden in de koelkast lekker te wezen. Zuur & zout dus daar gebeurd niets meer in ![]()
Nettorama €47,49. Door de deo en libresse wat duurder dan normale weekboodschappen. In de plastic zakjes zitten tomaten en zoete aardappel.
Ik ga hiermee maken: gepofte gevulde zoete aardappel en pasta pesto. Van beide twee porties dus 4 dagen eten.
€50,65 bij de Amazing Oriental, voornamelijk de tteokbokki die ik meenam voor een vriend maakte het prijzig (4x €4,75)
Albert Heijn €76,74
Kaasboer €6,40
Weekmenu
Maandag: Aardappels, bloemkool, groentesaus, gehaktbal
Dinsdag: Pasta met kip
Woensdag: Gebakken aardappels, vis uit de oven, boontjes en sla
Donderdag: Tagliatelle met zalm en spinazie
Vrijdag: ergens anders eten
Zaterdag: Aardappels, spinazie en kipburger
Zondag: bakjes uit de diepvries en soep
Veel hadden we al in huis/in de diepvries zitten.
Wat leuk die hamster pasta! Wist helemaal niet dat ze die hadden. Ik ga ze ook op mijn lijst zetten voor de kinderen ![]()
Kaas van de kaasboer is geloof ik goedkoper dan die van de AH.
Is eerder ook wel anders geweest.
Ah €28,25
Incl koopzegels
Lenor in aanbieding
Woon alleen dus vandaar de kleinverpakkingen. Ik gooi al zoveel weg namelijk ![]()
Geen idee of je op tips zit te wachten
Maar peulvruchten heb ik vaak als diepvriesvariant om deze reden, heb je altujd een portie die je nodig hebt en je gooit niets weg









