Show je laatste boodschappen

De nettorama klinkt dan echt goedkoop, voor mijn gevoel ben ik het dubbele kwijt aan dezelfde boodschappen, netjes

@musa Kimchi blijft echt maanden goed in de koelkast!

2 likes

Ja klopt het verschil is soms echt belachelijk groot!
Bijvoorbeeld die pittige rauwkost, die is bij de Nettorama 1,49 en bij de AH 2,29 terwijl het dezelfde samenstelling en inhoud heeft.

Heb het kassabonnetje nog mocht je meer willen weten!

Bonnetje

2 likes

Heel erg bedankt, voor bij is de dichtsbijzijnde helaas meer dan 30 min rijden

1 like

Ja het is gefermenteerd, dat is juist een techniek om eten heel lang te kunnen bewaren.

5 likes

Gewoon zorgen dat je er alleen met een schone vork in gaat en dan kan dat echt wel een tijdje open staan hoor

4 likes

Ja joh, mijn zelfgemaakte portie staat al maanden in de koelkast lekker te wezen. Zuur & zout dus daar gebeurd niets meer in :slight_smile:

3 likes

Nettorama €47,49. Door de deo en libresse wat duurder dan normale weekboodschappen. In de plastic zakjes zitten tomaten en zoete aardappel.
Ik ga hiermee maken: gepofte gevulde zoete aardappel en pasta pesto. Van beide twee porties dus 4 dagen eten.

2 likes

€50,65 bij de Amazing Oriental, voornamelijk de tteokbokki die ik meenam voor een vriend maakte het prijzig (4x €4,75)

6 likes

Albert Heijn €76,74

Kaasboer €6,40

Weekmenu

Maandag: Aardappels, bloemkool, groentesaus, gehaktbal
Dinsdag: Pasta met kip
Woensdag: Gebakken aardappels, vis uit de oven, boontjes en sla
Donderdag: Tagliatelle met zalm en spinazie
Vrijdag: ergens anders eten
Zaterdag: Aardappels, spinazie en kipburger
Zondag: bakjes uit de diepvries en soep

Veel hadden we al in huis/in de diepvries zitten.

8 likes

Wat leuk die hamster pasta! Wist helemaal niet dat ze die hadden. Ik ga ze ook op mijn lijst zetten voor de kinderen :smile:

1 like

Kaas van de kaasboer is geloof ik goedkoper dan die van de AH. :exploding_head: Is eerder ook wel anders geweest.

2 likes

Avondboodschappen met trek in pretentieuze frisdrank. AH 23,79 incl koopzegels :upside_down_face:

6 likes

Ah €28,25

Incl koopzegels

Lenor in aanbieding
Woon alleen dus vandaar de kleinverpakkingen. Ik gooi al zoveel weg namelijk :confused:

4 likes

Geen idee of je op tips zit te wachten
Maar peulvruchten heb ik vaak als diepvriesvariant om deze reden, heb je altujd een portie die je nodig hebt en je gooit niets weg

3 likes

Wow wist niet van dit bestaan af. Eerst even op zoek naar een vriezer dan haha. Thanks!

2 likes

Kan je ook zelf doen door een restant van een blik in te vriezen :slight_smile:

3 likes

Met dank aan @Madam-Mikmak

17 likes

Ik ga ze nu ook proberen!

4 likes

Ah bummer! Ik hoop niet dat we naar dezelfde Albert Heijn gaan en dat het mijn schuld was :sweat_smile: Maar ze zullen nog wel bijvullen deze week lijkt me?

2 likes