Ik heb ook gênant veel ingeslagen vandaag, omdat ik het leuk vond om al die verschillende frisdranken uit te proberen. Aangezien ik jouw smaak volledig vertrouw heb ik al extra van de YAYA kombucha ingeslagen haha. Ook die 2 andere smaken.
Hahaha shit hoop dat ze niet tegenvallen dan! Ik zag ook een hoop waar ik nog benieuwd naar ben dus reviews zijn welkom
@Aile Oh ja daar was ik ook wel benieuwd naar! Is het wat?
heel mooi blikje zeg!
Omdat ik nooit dingen half doe, maar gelijk mijn eigen horecazaak kan beginnen. Heb hierna nog bij een andere appie 8 anderen gehaald, maar daar heb ik geen foto van. In ieder geval ook die komkommersoda van hierboven. Mijn schouders hoef ik iig niet meer te trainen.
Die black tea ginger lijkt mij wel wat. Ik ga morgen wel even langs de ah
Ow die cucumis had ik volgens mij laatst in een cafe, was ook super lekker!! Lekkerder nog dan het blikje hierboven
Die sqwz rabarber vond ik flauw (waarschijnlijk omdat er geen suiker inzit), maar als je van frisdrank met rabarber houdt is de Fritz Spritz ook een aanrader (en ook in de bonus nu). Die ik ga ik nog wel even inslaan hopelijk.
Ik vind die why not ook heel lekker, goeie combi’s maken ze!
De yuzu hiervan is ook top, was ik vorige zomer echt verslaafd aan.
Ja dat vermoeden had ik, maar ben groot rabarber fan! Die van Fritz ken ik idd, die vind ik ook heerlijk maar die drink ik regelmatig op het terras dus die wil ik dan voor daar houden.
Echt leuk dat er zoveel leuke non/alcoholische opties tegenwoordig zijn.
Haha grappig, dat heb ik ook met bepaalde dingen.
Die nix&kix rabarber/framboos is trouwens ook lekker (hoewel de rabarbersmaak daar ook niet heel aanwezig is).
Zonder blikjes thuis want mijn appie is dicht tot 16:00 vanmiddag!!
Vandaag gedronken. Ik vond er niet zoveel aan. Smaakte naar kruiden water met een beetje prik. Proefde er geen thee of gember in.
Heel laat antwoord, maar elke keer als ik ze wilde maken kwam er iets tussen.
Vandaag heb ik ze voor de lunch gemaakt, met stukjes prei, ui, bieslook en paprika er in. Superlekker, als de zak leeg is koop ik de mix zeker opnieuw. Man en kind vonden ze ook erg lekker.
Is dat ene stuk kaas 18 euro?
Ja, het is een kilo boerenkaas. Volgens mij betalen we meestal wel zo’n bedrag.