Je kan er ook lenteui pannenkoeken maken. En ook snijden in ringetjes en invriezen. Bij mij worden ze snel geel en slap in de koelkast.
Oh dat heb ik gelukkig niet! De buitenste laag misschien, maar die haal ik dan gewoon eraf, ze liggen er zo 2 weken
Nu ik die berg zo zie moet ik misschien maar weer eens beginnen met het op water zetten van de restjes haha ze zijn zo makkelijk zelf te groeien
En bosui olie is ook lekker ![]()
Ik snap dit nooit, de markt is hier echt veel duurder. Lekkere buit haha!
Hier in het dorp is de markt ook duurder of gelijk aan de supermarkt. Ik koop er alleen omdat het lokaal is en geen plastic.
De chips hemel
Welke site?
Frank’s delicatessen, verzendkosten waren wel €7,50
maarja a girl’s gotta eat
Benzine naar Frankrijk is duurder ![]()
En Chevre piment dan? ![]()
En jurakaas!!
Oh lala! De jumbo hier heeft een heel rek met Brets zag ik vandaag:
Heb ik voor €10 chips gekocht? Misschien
Waar waar waar
NAAM PLAATS EN POSTCODE GRAAG
Overigens ben ik op het moment in Frankrijk en hangt mijn hand in een zak met beurre salé chips.
Er gaat niets boven Groningen -Jumbo in de Euroborg
Deze chips zag ik gisteren ook bij de Intratuin liggen! Wel ruim 3 euro per zak
Welke intratuin was je? Hier lagen ze niet ![]()
Wat is dat bakje tussen de prosciutto en sla?


