Show je laatste boodschappen

Mijn marktaankopen, elke soort was 1 euro per stuk dus dit was 7 euro 🥹

Kilo cherry tomaten
Kilo zoete aardappel
Meloen
6 avocados
Berg pepers
11 nectarines
29383 bosui

57 likes

Wow :heart_eyes:

/cries in AH prijzen

6 likes

Wow! Heb je al een idee voor alle bosui?

2 likes

Ik heb het Amazing Asia vega kookboek en daar staan een aantal recepten in waar bosui door gaat/goed bij kan! Er gaan sowieso 2 bosjes door de gochujang tofu, en een recept met paneer ga ik maken (waar ook die pepers door gaan)
En verder over noodles, over mn nachos, door de aardappelsalade, etc. Love bosui 🥹

8 likes

Je kan er ook lenteui pannenkoeken maken. En ook snijden in ringetjes en invriezen. Bij mij worden ze snel geel en slap in de koelkast.

2 likes

Oh dat heb ik gelukkig niet! De buitenste laag misschien, maar die haal ik dan gewoon eraf, ze liggen er zo 2 weken
Nu ik die berg zo zie moet ik misschien maar weer eens beginnen met het op water zetten van de restjes haha ze zijn zo makkelijk zelf te groeien

1 like

En bosui olie is ook lekker :drooling_face:

1 like

Ik snap dit nooit, de markt is hier echt veel duurder. Lekkere buit haha!

2 likes

Hier in het dorp is de markt ook duurder of gelijk aan de supermarkt. Ik koop er alleen omdat het lokaal is en geen plastic.

@Shaaar :star_struck:

2 likes

Duurt te lang voordat ik weer in Frankrijk ben dus heb online maar m’n heil gezocht

23 likes

De chips hemel

2 likes

Welke site?

3 likes

Frank’s delicatessen, verzendkosten waren wel €7,50 :sob: maarja a girl’s gotta eat

2 likes

Benzine naar Frankrijk is duurder :ok_hand:t2:

10 likes

En Chevre piment dan? :scream:

3 likes

En jurakaas!!

3 likes

Oh lala! De jumbo hier heeft een heel rek met Brets zag ik vandaag:

Heb ik voor €10 chips gekocht? Misschien

34 likes

Waar waar waar

7 likes

NAAM PLAATS EN POSTCODE GRAAG

Overigens ben ik op het moment in Frankrijk en hangt mijn hand in een zak met beurre salé chips.

7 likes