Show je laatste boodschappen

Je kan er ook lenteui pannenkoeken maken. En ook snijden in ringetjes en invriezen. Bij mij worden ze snel geel en slap in de koelkast.

2 likes

Oh dat heb ik gelukkig niet! De buitenste laag misschien, maar die haal ik dan gewoon eraf, ze liggen er zo 2 weken
Nu ik die berg zo zie moet ik misschien maar weer eens beginnen met het op water zetten van de restjes haha ze zijn zo makkelijk zelf te groeien

1 like

En bosui olie is ook lekker :drooling_face:

1 like

Ik snap dit nooit, de markt is hier echt veel duurder. Lekkere buit haha!

2 likes

Hier in het dorp is de markt ook duurder of gelijk aan de supermarkt. Ik koop er alleen omdat het lokaal is en geen plastic.

@Shaaar :star_struck:

2 likes



Duurt te lang voordat ik weer in Frankrijk ben dus heb online maar m’n heil gezocht

23 likes

De chips hemel

2 likes

Welke site?

3 likes

Frank’s delicatessen, verzendkosten waren wel €7,50 :sob: maarja a girl’s gotta eat

2 likes

Benzine naar Frankrijk is duurder :ok_hand:t2:

10 likes

En Chevre piment dan? :scream:

3 likes

En jurakaas!!

3 likes

Oh lala! De jumbo hier heeft een heel rek met Brets zag ik vandaag:

Heb ik voor €10 chips gekocht? Misschien

34 likes

Waar waar waar

7 likes

NAAM PLAATS EN POSTCODE GRAAG

Overigens ben ik op het moment in Frankrijk en hangt mijn hand in een zak met beurre salé chips.

7 likes

Er gaat niets boven Groningen -Jumbo in de Euroborg

8 likes

Deze chips zag ik gisteren ook bij de Intratuin liggen! Wel ruim 3 euro per zak

2 likes

Welke intratuin was je? Hier lagen ze niet :face_exhaling:

Wat is dat bakje tussen de prosciutto en sla?

3 likes