Show je laatste boodschappen

Mijn god wat een geld

5 likes

Goede deals! Zijn die kikkererwten wafels een aanrader?

1 like

Ligt er ergens goud tussen?

4 likes

Ik vrees dat de kaas tegenwoordig het nieuwe goud is :sob:

8 likes

Ik vind ze heel lekker! Net wat notiger dan normale rijstwafels. Klein beetje meer proteïne en klein beetje meer euro’s.

3 likes

Pardon?? €183 :sob:

3 likes

Jij kan het weten.

3 likes

Als je goed kijkt zie je wel luxeproducten van a-merken. :wink:

Ik snap de algemene verbazing niet zo eerlijk gezegd haha. 4 foto’s vól met eten wat lijkt voor een huishouden van minstens 2 personen.

Niet om te analyseren of te oordelen maar waarom ik de verbazing niet snap. Ik zie veel luxe producten zoals zuivelalternatieven van tussen de 2-3 euro per stuk wat al gauw 30 euro is. 6 soorten kaas van 2-5 euro per stuk = rond de 20 euro. Dan zit je al aan een gemiddeld weekbudget van 1 persoon alleen die geen luxe producten koopt. :stuck_out_tongue: Dus niet heel gek dat al het andere erbij ook nog zo’n 120 euro kost. Natuurlijk kan het goedkoper maar ik denk niet dat @Fetablokje op het geld hoeft te letten. :smile:

11 likes

Nou ja ik schrik ook altijd van wat mijn eigen boodschappen moeten kosten maar dit had ik zo op het oog lager ingeschat, vandaar.

8 likes

Lang leve inflatie

3 likes

Ja dat vond ik het interessante er eigenlijk ook aan, soms denk ik echt wat krijg ik hier nou voor? Maar toch vult het de week. En natuurlijk tikken de luxe producten aan + wat extra’s voor een cake die ik ga bakken deze week bijvoorbeeld.

Lijkt me interessant om dit over een jaar bijvoorbeeld weer te doen en dan de verschillen te zien

3 likes

Maar ja als je dan 800 per maand kwijt bent voor 2 personen is dat natuurlijk wel echt heel veel

2 likes

Ja helemaal mee eens! Ik laat me ook snel verleiden door lekkere of makkelijke producten. Terwijl het ook echt goedkoper kan. Ik vind het ook leuk om in dit topic mee te kijken om inspiratie op te doen

2 likes

Mijn marktaankopen, elke soort was 1 euro per stuk dus dit was 7 euro 🥹

Kilo cherry tomaten
Kilo zoete aardappel
Meloen
6 avocados
Berg pepers
11 nectarines
29383 bosui

57 likes

Wow :heart_eyes:

/cries in AH prijzen

6 likes

Wow! Heb je al een idee voor alle bosui?

2 likes

Ik heb het Amazing Asia vega kookboek en daar staan een aantal recepten in waar bosui door gaat/goed bij kan! Er gaan sowieso 2 bosjes door de gochujang tofu, en een recept met paneer ga ik maken (waar ook die pepers door gaan)
En verder over noodles, over mn nachos, door de aardappelsalade, etc. Love bosui 🥹

8 likes

Je kan er ook lenteui pannenkoeken maken. En ook snijden in ringetjes en invriezen. Bij mij worden ze snel geel en slap in de koelkast.

2 likes

Oh dat heb ik gelukkig niet! De buitenste laag misschien, maar die haal ik dan gewoon eraf, ze liggen er zo 2 weken
Nu ik die berg zo zie moet ik misschien maar weer eens beginnen met het op water zetten van de restjes haha ze zijn zo makkelijk zelf te groeien

1 like

En bosui olie is ook lekker :drooling_face:

1 like