Show je laatste boodschappen

Ahh thanks. Moest het googlen, nog nooit van gehoord. Ik dacht dat het misschien een soort van pate was ofzo :joy:

4 likes

Een goede rijpe epoisses heeft iedereen nodig in z’n leven.

3 likes

heeft Zweden nou ook minder inflatie dan Nederland? ik had vorige zomer ook echt het gevoel dat ik niet meer kwijt was dan in NL, terwijl ik dat vroeger altijd wel had. En ik ben zo jaloers dat jullie dat oatly ijs nog hebben!!

1 like

Jaaaa zomerfruit🔥 ben daar ook zo dol op. Hoe zijn de pruimen? Die leken mij dan weer een beetje buiten seizoen.

2 likes

De mensen die zeggen dat Zweden duur is zijn nog niet in Noorwegen geweest :laughing:

Goeie buit!

6 likes

Zweden was volgens mij vooral duur voordat we de euro hadden, sindsdien is het mij meestal meegevallen.

1 like

Boodschappen van de markt, 11,15 euro in totaal

Abrikozen 1,25
Perziken 1
Paprika 1,40
Mango 3
Mais 1,50
Avocado 1
Hollandse kersen 2

18 likes

We zijn weer in Frankrijk :fr:

29 likes

Na een heftig weekend heel erg de behoefte aan groenten en zelf koken. Het was €88 bij de appie.

21 likes

Ha-ha-ha-huilen dat dit 88 euro kost :smiling_face_with_tear:

15 likes

Mango 2 euro (meer voor minder tov vorige post :laughing:)
Avocado 1 euro
Wilde perzik 1,40 euro
Kersen 3 euro

Fruit van de markt, in totaal 7,40 euro.

24 likes

Dat is een grap toch? :flushed:

2 likes

Ik zit heel die foto in te zoomen of ik ergens een stuk goud mis of zo.

4 likes

Haha ik ging nu ook twijfelen en rectificatie!! Het was 88 euro voor de bonus en 79 na :upside_down_face:

9 likes

Wat zijn al die rare termen onderaan de bon joh :joy: ahavocadoeet, alpropleet, ahsnoepgroen

4 likes

Alpro plantaardige eetzuivel, niet te verwarren met drinkzuivel

3 likes


Even wat bonushunting :joy: als de voorgesneden groenten met 70% is kan ik ze niet laten liggen. Dit was 25 euro!

10 likes

Doe je het dan in de vriezer of ga je vandaag alles gebruiken?

1 like

Gisteren de champignons, de ovengroente in de vriezer en de 2 zakjes met prei en champignons ga ik morgen in een quiche doen. Die blijven nog wel een dagje goed.

4 likes

Ideaal zo! Geld verdiend! :joy:

4 likes