Ahh thanks. Moest het googlen, nog nooit van gehoord. Ik dacht dat het misschien een soort van pate was ofzo ![]()
Een goede rijpe epoisses heeft iedereen nodig in z’n leven.
heeft Zweden nou ook minder inflatie dan Nederland? ik had vorige zomer ook echt het gevoel dat ik niet meer kwijt was dan in NL, terwijl ik dat vroeger altijd wel had. En ik ben zo jaloers dat jullie dat oatly ijs nog hebben!!
Jaaaa zomerfruit🔥 ben daar ook zo dol op. Hoe zijn de pruimen? Die leken mij dan weer een beetje buiten seizoen.
De mensen die zeggen dat Zweden duur is zijn nog niet in Noorwegen geweest ![]()
Goeie buit!
Zweden was volgens mij vooral duur voordat we de euro hadden, sindsdien is het mij meestal meegevallen.
Boodschappen van de markt, 11,15 euro in totaal
Abrikozen 1,25
Perziken 1
Paprika 1,40
Mango 3
Mais 1,50
Avocado 1
Hollandse kersen 2
Ha-ha-ha-huilen dat dit 88 euro kost ![]()
Mango 2 euro (meer voor minder tov vorige post
)
Avocado 1 euro
Wilde perzik 1,40 euro
Kersen 3 euro
Fruit van de markt, in totaal 7,40 euro.
Dat is een grap toch? ![]()
Ik zit heel die foto in te zoomen of ik ergens een stuk goud mis of zo.
Wat zijn al die rare termen onderaan de bon joh
ahavocadoeet, alpropleet, ahsnoepgroen
Alpro plantaardige eetzuivel, niet te verwarren met drinkzuivel
Even wat bonushunting
Doe je het dan in de vriezer of ga je vandaag alles gebruiken?
Gisteren de champignons, de ovengroente in de vriezer en de 2 zakjes met prei en champignons ga ik morgen in een quiche doen. Die blijven nog wel een dagje goed.
Ideaal zo! Geld verdiend! ![]()





