Show je laatste boodschappen

Jaaaa zomerfruit🔥 ben daar ook zo dol op. Hoe zijn de pruimen? Die leken mij dan weer een beetje buiten seizoen.

1 like

De mensen die zeggen dat Zweden duur is zijn nog niet in Noorwegen geweest :laughing:

Goeie buit!

6 likes

Zweden was volgens mij vooral duur voordat we de euro hadden, sindsdien is het mij meestal meegevallen.

1 like

Boodschappen van de markt, 11,15 euro in totaal

Abrikozen 1,25
Perziken 1
Paprika 1,40
Mango 3
Mais 1,50
Avocado 1
Hollandse kersen 2

18 likes

We zijn weer in Frankrijk :fr:

29 likes

Na een heftig weekend heel erg de behoefte aan groenten en zelf koken. Het was €88 bij de appie.

21 likes

Ha-ha-ha-huilen dat dit 88 euro kost :smiling_face_with_tear:

15 likes

Mango 2 euro (meer voor minder tov vorige post :laughing:)
Avocado 1 euro
Wilde perzik 1,40 euro
Kersen 3 euro

Fruit van de markt, in totaal 7,40 euro.

24 likes

Dat is een grap toch? :flushed:

2 likes

Ik zit heel die foto in te zoomen of ik ergens een stuk goud mis of zo.

3 likes

Haha ik ging nu ook twijfelen en rectificatie!! Het was 88 euro voor de bonus en 79 na :upside_down_face:

9 likes

Wat zijn al die rare termen onderaan de bon joh :joy: ahavocadoeet, alpropleet, ahsnoepgroen

4 likes

Alpro plantaardige eetzuivel, niet te verwarren met drinkzuivel

3 likes

Even wat bonushunting :joy: als de voorgesneden groenten met 70% is kan ik ze niet laten liggen. Dit was 25 euro!

10 likes

Doe je het dan in de vriezer of ga je vandaag alles gebruiken?

1 like

Gisteren de champignons, de ovengroente in de vriezer en de 2 zakjes met prei en champignons ga ik morgen in een quiche doen. Die blijven nog wel een dagje goed.

4 likes

Ideaal zo! Geld verdiend! :joy:

4 likes

Ja dingen met 70% maakt het soms bijna gratis haha

5 likes

Ik heb nog nooit deze kortingsstickers gezien, alleen van 35% korting? Beter

1 like

Is geen sticker met 70% maar het is een algemene kortingssticker en naarmate de tijd verstrijkt loopt de korting op. Dus het begint in de ochtend met 25%, naar 40% in de middag en 70% in de avond. De korting zie je dan op het schermpje :slight_smile:

2 likes