Show je laatste boodschappen

Ohh de tijd dat ze twee eetrijpe avocados hadden voor €1,80 :sunglasses::heart_eyes:

6 likes

Ik had weer korting bij crisp :joy:

13 likes

Ik ben gisteren teruggekomen van vakantie en had gewoon zin om weer boodschappen te doen, gelukkig kon ik ook lekker naar de markt vandaag 🥹


9 euro op de markt


26 euro bij Dirk

20 likes

Nettorama €18,63

4 likes

Ik heb geen foto, maar was van de week eens bij de Dirk, helaas zit dat ver weg maar wat een chille ziek goedkope winkel is dat zeg!

Was veel minder kwijt dan ik dacht, gebeurt bij de appie nou nooit. En chill dat ze wel gewoon de normale merken hebben itt de Lidl/aldi

4 likes

Oh ik wil ook zo graag een Dirk, maar die zitten hier niet in de buurt.

3 likes

Love de Dirk :heart::heart::heart::heart:
Ik ben zo gelukkig met die winkel. En wat ik ook top vind; ze maken geen TV reclame. Waarom? Dat ja te duur en dat zie je terug in de prijzen van de producten.
(Las ik in een linked in post van de ceo oid)

3 likes

Zag vandaag dat ze wel hun aardappelen helemaal uit Israël halen!? Ten eerste genocide aardappelen en ten tweede zijn er genoeg aardappelen in Nederland lijkt me

7 likes

Oh… wist ik niet. Zijn ze de enige supermarkt die dit doet? Ik houd niet van aardappelen.

1 like

Wtf in limburg kunnen de boeren hun aardappels niet kwijt zowat (2 kg voor 1 euro hadden mijn ouders laatst, die nieuwe aardappels)

1 like

Ja in de zomer zijn er in (alle) supermarkten bijna alleen maar aardappelen uit Israël te koop. Zal wel goedkopere inkoop zijn

2 likes

Jumbo is dan een uitzondering

1 like

Lekker

15 likes

Ja heerlijk hè!

Mijn favo snel-klaar recept:

  • Crispy Chili in de pan en daar een eitje bij bakken
  • daarbij lekker veel champignons / oesterzwammen bakken
  • ondertussen van die cheap-ass kant-en-klare noodles klaar maken
  • ei + champs + wat bosui erop
  • nog wat extra crispy chili
  • klaar!
13 likes

Ik ga zo hard op cripsy chili oil, ik gebruik het voor bij dumplings, soepjes, sausen, strir fry, eieren. Nog een wonder dat ik dit niet op mijn boterham smeer haha.

4 likes

Ik eet het dus vaak op mijn boterham met kaas. Echt heerlijk!

5 likes

Ik eet het ook op brood > getoast brood + hummus + crispy chili oil = :ok_hand:

8 likes


€28,90 bij de Amazing Oriental

15 likes

Wat ga je met de silken tofu maken? En hoe is die veggie meat floss?

2 likes

Silken tofu ga ik denk ik deels voor misosoep gebruiken en deels gewoon als snack met wat sojasaus en chili crisp en lenteui enzo! Of als ik daar geen zin in heb misschien chocolademousse (nog nooit met silken tofu geprobeerd maar lijkt me wel lekker altijd)

En ja die veggie floss is megalekker vind ik! Textuur is heel goed en deze specifieke is een klein beetje fivespice-ig qua smaak, zit kaneel en venkelzaad enzo door geloof ik. Vind het echt ideaal om in huis te hebben voor op (instant)noedels en congee enzo

5 likes