Show je laatste boodschappen

Zomerkrassen is weer begonnen bij de Albert Heijn.
Voor bijna €43 aan producten tijdens de volgende bestelling (weekboodschappen vandaag gehaald)

Voelt een beetje als kerst 🫶🏽

31 likes

O ik wil dit! Echt balen dat dit wss niet in mijn buurt is haha. Lijkt me heel lekker.

1 like

O ja, daar ga ik altijd heen als ik in Antwerpen ben. Hopelijk blijft hij nog even want voorlopig ga ik die kant niet op haha.

2 likes

Jij hebt goede producten! Ik had een ice tea blikje van 89 cent :joy::joy::joy:

3 likes

Omg :sob: dan kan het vanaf nu alleen maar spannender worden :joy: ben er ook echt blij mee, vooral de wasverzachter is echt nice

1 like

38 euro bij de lidl

6 likes

Wat zijn die groene pakjes daar achter? Vind dit best een hoog bedrag voor de Lidl op basis van wat ik zie verder!

3 likes

Klopt ik was ook een beetje verbaasd, appelsap

Oh ik vind het niet heel gek hoor, best wat merk dingen, een olie ofzo uit zo’n speciale landen week, statiegeldflessen, luxe producten als avocado en verse pesto.

Ja klopt wel ze hadden alleen geen andere pesto

4 likes

Ik ga vanaf deze week naar de Lidl+Turkse supermarkt heb ik besloten. Ik ben met een gezin van 3 gewoon makkelijk 200 euro per week kwijt bij de Appie. Het gaat echt helemaal nergens meer over. Ik woon boven een Aldi, maar behalve beleg is alles daar ook gewoon takke duur.

Hebben ze bij de Lidl genoeg lactosevrije opties? Anders zou ik alsnog naar de Appie moeten

3 likes

Het hangt ervan af wat voor lactosecrije producten
Echt lactosevrij hebben ze minder, maar plantaardige alternatieve welgenoeg

3 likes

Ik ging even naar de AH om kauwgom te kopen (heb altijd Sportlife), ook meteen maar burrata (2x die goedkope van rond de 1.90 AH eigen merk), perenijsjes, bonuswijn 5 piek, beetje beleg en BAM: 17 euro. :dotted_line_face:

Ben de kauwgom overigens vergeten.

8 likes

Maar wel een gratis kraskaart erbij toch?

2 likes

Aldi is echt lachwekkend. Verre van goedkoop. Dirk is echt mijn favo, zo’n heerlijke geen gedoe supermarkt. Geen havermelkelite zooi, geen handdoeken om te sparen. Gewoon spullen die je wel nodig hebt :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:
Lidl is goed om erbij te hebben.

5 likes

Bij mij is de Aldi best wel goedkoop in verhouding tot de albertheijn ernaast.

Ik zweer het bij nettorama! Echt wel goedkoper

3 likes

Ohh de tijd dat ze twee eetrijpe avocados hadden voor €1,80 :sunglasses::heart_eyes:

6 likes

Ik had weer korting bij crisp :joy:

13 likes

Ik ben gisteren teruggekomen van vakantie en had gewoon zin om weer boodschappen te doen, gelukkig kon ik ook lekker naar de markt vandaag 🥹

9 euro op de markt

26 euro bij Dirk

20 likes