Show je laatste boodschappen

Ennn de Jumbo bezorgdienst is geweest (+ 24 wc rollen :joy:) à 51,89.

3 likes

Nul uren contract :tired_face: dus parttime. DM maar als je een keer die kant op komt :grinning:

Vleesvervangers ingeslagen bij de Coop!
Totaal €15

36 likes

Hier word ik blij van :heart:

1 like

Hahah snap ik! Ik was er gister ook niet dus no worries. Wel chill dat de paddenstoelen bevielen :yum:

Weekend :+1:t2:

7 likes

Lekker meid. Geniet ervan! Volgende week weer ploeteren :wink:

1 like

Hoe vond je de pizza? :innocent:
Ben 1x heel misselijk geworden van Magioni dus durfde deze nog niet te proberen :see_no_evil:

Heb je die kaneel havermout ook gewoon van die appie? Heb die geloof ik nog niet eerder gezien, maar lijkt me ideaal met een appeltje erdoorheen = appeltaart als ontbijt :yum:

@Eyimfihlo Wel lekker maar niet heel bijzonder, de pitza variant vond ik wel heeeeel lekker maar die is uit het assortiment :cry:
@Stateofmind Ja van de ah! Staat bij mij onderin in het havermout schap

2 likes

Ik had de vorige keer beef bastard, die smaakte door zoete ui ofzo zo weeig dat ik misselijk werd😅 maargoed deze is dus niet zo spectaculair, dus denk dat ik m laat liggen😅

Dit is echt 1 van mijn favo topics🥰

4 likes

25,92 bij de AH

6 likes

30€ bij de Appie

9 likes

Zaterdagochtend negen uur en de boodschappen al binnen😎 #nietsburgerlijksismijvreemd


Ben ongesteld dus er mag weer gedronken worden. Boodschappen voor o.a. zelfgemaakte pizza, hapjes eten, kippen/groente soep en avg’tje. Het eiwitrijke brood mist op de foto, die lagen al in de vriezer.
Ik denk dat m’n vriend honger had tijdens de boodschappen, want drie zakken chips doen we normaliter echt een maand mee. Maar goed.

14 likes

Dit was ook mijn voornemen maar ik lig nog steeds in bed het forum te lezen. Ik heb mijn man inmiddels overgehaald om na zijn werk boodschappen te doen :ok_woman:t2:‍♀

1 like


Appie 23,91

23 likes

woow, haha, Dank je wel. Voel me nu wel vereerd hoor :grin::yum:
ik lees eigenlijk altijd alleen maar mee :sweat_smile:

2 likes


Links filodeeg, aardbeien, bananen en nectarines van de Turk voor 6,25. Recht alles van de jumbo voor 24,93.

7 likes

16,34 Aldi zo fucking chill

11 likes