Show je laatste boodschappen

Coop €10,89

4 likes

9 likes


€15,21 Lidl


€18,62 Jumbo

8 likes


22,79 bij de lidl

7 likes

Aldi, ekoplaza en ah

11 likes


Lidl €46,46
2 x avondeten en voor de rest alleen maar lekkere dingen (paasartikelen etc):see_no_evil::heart_eyes:

11 likes

die paaskoeken zijn hemels :heart:

Dit is eigenlijk nog van afgelopen maandag maar ik post het toch want anders heb ik het voor niks uitgestald :crazy_face:

10 likes


Markt, 12 euro


Aldi, 10 euro


Ah, 20 euro

Ik kan weer even vooruit, koelkast is vol :heart_eyes:

10 likes

Appie 26 euro

4 likes

Vries je die avocado in? Of ga je heel veel nachos eten vanavond?

1 like

Haha nee ik eet veel avocado’s. Vanavond 3 (ze zijn ook niet zo groot) en de rest gaat mee naar werk komende week. Ze zijn nog niet allemaal even rijp dus ik hoop dat ik er 2 per dag kan eten en dan nog bij m’n avondeten een keer
Ik heb nog nooit avocado’s ingevroren, misschien best een idee.

1 like

Ah dat scheelt dat ze niet allemaal rijp zijn nog. Bij de appie hebben ze doosjes met blokjes avocado in de vriezer, voor guacamole of een smoothie zal dat wel prima zijn maar wel minder lekker dan vers sowieso.

Als je dat los gaat eten is het trouwens echt het smerigste ooit. Bij de broodzaak op het station verkochten ze (een poos geleden, ik weet niet of ze dat nog doen) broodjes met hummus en avocado, maar die avocado kwam dan uit de vriezer. Ik heb dat broodje één keer gegeten, maar die structuur was zoo vies. En het viel nog eens extra op doordat ze verder behoorlijk smaakloos waren.

Oh bahh als ik dit alleen maar lees proef ik al hoe vies :persevere:

Ja daar had ik laatst ook van gehoord, dus misschien ga ik het een keer proberen. Ik eet het alleen wel vaak “puur”, dus zo op brood of door een salade en vrees een beetje dat 't dan zo wordt zoals @Violoncello beschrijft haha
Dus een goeie reden om ze zo snel mogelijk allemaal op te eten :+1:

2 likes

Dat was echt vreselijk ja

1 like

Omg naar welke markt ga jij :heart_eyes:

14,42 bij de AH

12 likes

Rotterdam :two_hearts: Binnenrotte

1 like