Show je laatste boodschappen

Ik heb een keer avocado’s ingevroren (Gewoon in schil erin gegooid)
maar ze kwamen er helemaal zacht zompig en bruin ontdooit weer uit. Was geen succes.

@Brum Lekkere wijn! Is dat weer 1+1?

7 likes

Ja dat was het, de bonus tm gisteren!
Ik heb er hier heel bescheiden 2 op staan maar ik had al 2 keer 6 eerder gehaald, favoriete wijn 🤷💕

Ik heb al lang niet meer boodschappen gedaan bij de Aldi. Wil er binnenkort weer eens heen en vroeg me af, wat zijn jullie favoriete producten?

Al mijn favoriete producten zijn uit het assortiment :sob:

Ik was er vorige week ook weer sinds jaaaaaren, best goed bevallen!
Wat ik aanraders vind:

  • nep Optimel kwark met citroensmaak
  • proteïnekwarkjes smaak passievrucht (doen me denken aan oranje Danoontjes)
  • koolhydraatarm brood
  • Coca cola zero cherry (niet bijzonder, wel goedkoper)
  • Cocktail ijsjes (oa gin tonic)

Nog niet geprobeerd maar vond ik wel veelbelovend: de vleesvervangers uit de diepvries (kipstuckjes etc)

1 like

Boodschappen voor ongeveer de hele week:

Hoeveel was dit bij elkaar?

  • 51,92
  • 53,36
  • 49,48

0 stemmers

Goede antwoord is: 49,48

3 likes

Ik zag alleen de laatste foto en was zo in shock, vroeg me af of de komma’s verkeerd stonden, maar ik keek gewoon scheef.

1 like


Markt, 8 euro


Aldi, 17 euro

11 likes


11 euro Lidl (de nep Oreo koekjes zijn echt te lekker)

6 likes

AH, €25,81

Nettorama, €13,75

Aldi, €2,52

12 likes

Ik zie hier altijd zoveel gezonde boodschappen, wat ik me afvraag; posten alleen mensen die wat bewuster met eten bezig zijn hier, of ben ik relatief gewoon een snoepkont? :see_no_evil:

4 likes

Ik zie in die posts boven je magnums en oreokoekjes?

Ik vergeet vaak foto te maken maar zal proberen meer aan te denken. Ik eet echt niet gezond ofzo en mensen mogen dat best zien maar zoals ik al zei ik vergeet het steeds.

10,25 bij Lidllll

6 likes

Superleuk lijstje met tekst! Waar is die van?

Thanks! Is een kant en klaar lijstje wat ik bij de Blokker heb gekocht! Is wel al in februari geweest, dus ik weet niet of ze hem nog hebben…

Als ik (week)boodschappen is het meestal ook wel heel gezond. De ongezonde dingen koop ik vaak in een opwelling en dan spurt ik snel tussendoor naar de AH :joy:

3 likes

Ik koop snacks meestal tussendoor. Niet bij de weekboodschappen.
En soms eet ik alles vd weekboodschappen in 1 keer dan is het alsnog niet erg gezond

3 likes

Ik ben de pastinaak een beetje aan het herontdekken en zoek inspiratie. Wat ga je er mee maken?