Show je laatste boodschappen

Ik ben weer naar de markt geweest
Die 2 bakjes links waren samen net zo duur als de rest bij elkaar maar zooo lekker

26 likes

Hahaah wajooo

1 like

Ziet er wel heel goed uit!

Haha nice :grin:

Wanneer je korting hoger is dan je boodschappen in totaal :upside_down_face:, love Dirkieeee

11 likes

image
33 nog wat bij ah, 7eu bij de plus :heart: Heb echt nog nooit zo veel uitgegeven in 1 week aan dingen die niet op/bijna op waren…

19 likes

Kunnen vleesvervangers ook in de vriezer? Eet nog niet zo lang vega, maar ze hebben nu wel echt goede aanbiedingen.

Ja ik mik alles in de vriezer behalve de beyond sausages

1 like

Super! Dan ga ik ook inslaan.

1 like

Markt en Aldi

11 likes

Lekker zelf brood bakken (of nouja, man bakt, ik mag voorkeuren doorgeven).

11 likes

Heb afgelopen weekend Vivera ingeslagen bij de Dirk. Had voor het eerst de plantaardige kipstukjes maar die vind ik zó goor. Die structuur :woozy_face:

1 like

Puur nieuwsgierig hoor, maar koop je dan meer omdat je misschien bang bent dat het straks niet meer kan ivm Corona of gewoon omdat je het een goede aanbieding vindt?

alleen omdat ik het een goede aanbieding vind. Die beyond sausages ga ik echt niet voor 6eu proberen, maar voor 4eu is het wat acceptabeler. 30% korting is best wel veel op zulke dure vega producten, en bij vivera gaat het van gemiddeld 3eu naar 1eu. Ik ben niet gek, maar wel nederlands. Liever te dik in de kist dan een korting gemist

7 likes

Ah oke goed bezig hoor, zeker omdat het normaal ook hartstikke duur is. Zag die Vivera-producten bij de Coop net ook voor 1 (!) euro liggen, mocht jij of iemand anders nog nodig hebben!

1 like

haha, na vandaag zijn mijn diepvries voller dan ik na een vegan buffet! Zal een tijdje niets meer nodig hebben :stuck_out_tongue:

1 like

Fijn dat er nog wat om in te slaan was!

1 like

Ik ging naar een kleine AH, die wel een ondergrondse parkeergarage heeft, dus ik had verwacht dat alles leeg zou zijn. Er was gelukkig nog genoeg verse groente en vega producten. Ik heb een mini beetje gehamsterd door zes blikjes tomatenpuree mee te nemen, maar ja die gebruik ik dan ook in veel gerechten.

5 likes

Toch nog maar ff gebruikgemaakt van de vivera aanbieding. Was hier in de dorpswinkel heeel rustig vandaag.

5 likes

Heb je die Milka koeken al geprobeerd? Stond daar vorige week over te twijfelen.