Show je laatste boodschappen

Boodschappen gedaan voor de komende dagen. Ja weinig groente en vlees want heb ik nog liggen.

Lidl en Jumbo. Oh rechtsonder zijn van die mini Knoppers haha.

4 likes

Hij is bezig met een webshop maar die staat nog niet online… Zal de link delen zodra de webshop actief is. :smile: Voor nu kun je via whatsapp bestellen.

Albert heijn, 130 euro

Holy shit wat een gesleep zeg! En ik wist dat ik een luxepoes ben, maar als je het zo voor een week bij elkaar ziet valt het extra op.

Oja wat ik er van wil maken: 2x palak paneer, 2x shakshuka, 2x broodje hamburger

28 likes

8 likes

En nu een foto waar we het echt goed kunnen zien? :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Uitpakken :partying_face:

2 likes

Ik merk echt dat ik de laatste twee/drie weken (met de sociale isolatie dus) opeens meer geld uitgeef aan boodschappen en dingen die ik niet nodig heb, hebben meer mensen dit? Ik denk dat ik het doe omdat ik normaal ook geld uitgeef aan dingen zoals koffie drinken, ergens een biertje drinken, etc en nu dus niet meer geld ‘voor de leuk’ uit kan geven. Dus koop ik maar extreem veel boodschappen?

16 likes

Ik ook. M’n snack/snoepkast is overvol, ik koop toetjes (terwijl ik dat normaal nooit doe). Slaat helemaal nergens op. Ga vanaf nu proberen weer wat normaler boodschappen te doen.

1 like

Ja ik ook, maar ik lunch nu ook thuis ipv op mijn werk. En ik eet meer tijdens het werk :joy::sob:. Oja en fruit bijv lag ook altijd op mijn werk en ben ik de laatste tijd sowieso wel meer gaan kopen sinds griep/Corona

1 like

Dit zeg ik al de hele tijd tegen mezelf maar ondertussen heb ik toch weer 2 pakken mini cheesecakes gekocht omdat ze 30% korting hadden, ookal had ik al een pak thuis staan? Gvd brein. En paasei hagelslag terwijl ik nooit hagelslag eet?? Hopelijk is het lekker in yoghurt

Haha ja daar zie ik mezelf ook wel voor aan. Ik heb ook koeken in huis die ik nooit eet, echt onzinnig. Alsof ik op de één of andere manier toch een beetje mee wilde doen met hamsteren.

1 like

Ik denk dat mijn ‘zin’ om geld uit te geven nu gechanneled wordt naar boodschappen, aangezien ik het nergens anders meer kwijt kan (online shoppen is niet hetzelfde, dan wil ik juist niks uitgeven haha). Nou het werkt wel want ik geef echt te veel uit. Gelukkig is alles wat we normaal overhouden normaliter voor uit eten gaan, en dat kan nu toch niet, dus in elk geval niets gemist daar

Ik ook, maar komt ook deels een beetje door: laat ik maar meenemen want tis steeds op/ straks moet ik naar de winkel voor 1 klein dingetje en dat voelt zo lullig met een boodschappenkar. En mede doordat ik meer stilzit en binnenzit toch een beetje op zoek naar gezondere varianten van lekkere dingen (dus veel proberen, dus in mijn geval meer meenemen)

3 likes

Ja ons geld is ook gewoon op nu, terwijl we eigenlijk minder kosten hebben.
Maar mijn vriend zit op een zwaardere bouw en eet iedere dag een heel brood en dat haalde ik bij de bakker (€4 per brood) en er is zoveel nieuwe vegan yoghurt dus dat haal ik, en het tikt ook aan dat ik iedere dag alles thuis eet, en minder saai eten wil dan. Want normaal lunchte ik voor €2 mee op kantoor.
Nouja al met al moeten we nu alsnog op onze uitgaven gaan letten en das wel jammer :’).

edit: oh wacht het grootste verschil is dat mijn werkdagen maar tot 1 uur duren en daardoor heb ik dus veel zin en energie om uitgebreid te koken en dat is duurder.

1 like

Dat niet vooruit kunnen denken herken ik zo haha. Ik heb gisteren 4 aubergines gekocht omdat ik daar van hou en ze waren 2 voor 1eu maar m’n vriend eet nu elke avond thuis en die lust geen aubergine? Kut

2 likes

Ik ben vanmorgen gegaan en het was rustig maar de Aldi was helaas slecht bevoorraad. Dus uiteindelijk weer 3 winkels afgegaan
Ik vond boodschappen doen normaal echt leuk en kon drukte me ook niet deren maar ik ben nu zo gespannen steeds
Iedereen let natuurlijk erg op elkaar, ik probeer aan zo min mogelijk producten te komen (vrouw die het pad blokkeerde heeft wel 10 eierdozen aangeraakt en dat irriteert me dan weer… Verloren energie), etc., dus het is weer mooi geweest voor een week

Ik geef gelukkig niet veel meer uit aan boodschappen, wel weer aan thuisbezorgd terwijl ik de eerste 2 maanden zo goed aan het minderen was daarmee
Maar ja nu is het ook voor het goeie doel :slight_smile: (naast mezelf als goed doel dan)

6 likes

Ja omg die kar echt een soort zwart gat, gooi er zoveel in. En vind het ook niet chill nu om terug te moeten lopen in de winkel dus alles waar ik over twijfel neem ik mee. Maar omg wat ik afgelopen vrijdag moest afrekenen voor alleen mezelf (ok m’n buren hebben wel van mijn baksels geprofiteerd ook maar dat is alles), ik kreeg het er echt warm van, nog nooit zoveel aan boodschappen uitgegeven zonder dat ik een feestje hield. Maar hoop hier nu wel nog zeker een week mee vooruit te kunnen ook (moet misschien alleen fruit een keer aanvullen tussendoor).

Wat leuk! Ik ben wel geinteresseerd, hoe kan ik in contact komen met hem?

Hier moeten we wel 5 dagen mee vooruit kunnen. Zie alleen dat er nog een verpakking van drie paprika’s mist

8 likes

Boodschappen voor vandaag tm dinsdag inclusief lekker paasontbijt, borrel enz.

9 likes