Show je laatste boodschappen

De juiste benaming? Dode kip dan ipv dood dier? Als ik denk aan kip dan denk ik aan

niet aan
, over het beestje bij de naam noemen gesproken

26 likes

Ik denk dat we deze discussie moeten stoppen. Er zijn er veel die duidelijk gemaakt hebben wat ze er van vinden en ik denk dat dat genoeg is voor nu.

6 likes

Dankjewel!

Joe in welke tijdzone zit AH? Ik wil de aanbiedingen zien van komende week. :see_no_evil:

5 likes

Het is een feestdag!

1 like

Haha, ja aan het taartje te zien wel. Van harte!
Een koelere verjaardag dan de afgelopen 2 jaren.

1 like

Gewoon nog steeds niet :@ ik wil boodschappen doen maar het is zonde als ik vandaag producten koop voor de volle prijs en ze volgende week in de bonus zijn.

Stom he. Ik heb op Twitter gekeken en meer mensen hebben het. AH raadt aan om even via de site te kijken dus dat heb ik inmiddels gedaan.

1 like

Toko 27,04

Jumbo 14,58

11 likes

€33,85

12 likes

22 likes

Beetje jammer dat m’n diepvries dus al vol zat en er eigenlijk niks bij kon. H e l p.

wel lekker geprijsd: 15,50! Thanks lidl

19 likes

Volgens mij de winkel met de goedkoopste (en lekkerste) vleesvervangers en ook nog groot assortiment ook🙈

1 like

En deze week 30% korting!!!

1 like

Oehh thanks voor de tip!
Daarnaast: Ik heb vanaf woensdag ‘mijn’ appie weer terug want hij werd verbouwd. Kan echt niet wachten om weer lekker lopend boodschappen te doen in mijn fijne appie ipv een smalle donkere ap met een minder chill assortiment waar ik heen ging op de fiets.

1 like

Het is korting bij de lidl he :grimacing:

1 like

Ja snap ik! Maar daarnaast is mijn appie dus weer open en daar ben ik ook blij mee haha. Maar lief dat je het nog even extra zei, mijn bericht was niet duidelijk want ik ben te enthousiast over boodschappen doen.

2 likes

In Den Haag? Ik zie er ook naar uit als het weer open is morgen.

28,30

Helemaal blij dat ze weer diepvriesgroenten per soort hebben. Ik vind dat zo fijn! En veel voordeliger. Het enige nadeel is de bizarre hoeveelheid plastic die dit boodschappen tripje oplevert.

17 likes

18 likes